سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 7971
روز یکشنبه انجام شد؛

ارسال مدارک مستند باشگاه صبای قم برای ارائه به AFC

قم نيوز : قم نیوز: آغاز تمرینات بوکسورهای قمی در تیم ملی جوانان از بیست و چهارم تیرماه، ارسال مدارک مستند صبای قم برای ارائه به AFC و پیروزی هندبالیست های قمی در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.
ارسال مدارک مستند باشگاه صبای قم برای ارائه به AFC
به گزارش قم نیوز، بوکسورهای قمی از شنبه هفته آینده در اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان شرکت خواهند کرد.

در حالی که رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در هفته اول تیرماه با شرکت چهره های مطرح کشور در ۱۰ وزن به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار شد و با قهرمانی تیم قم به پایان رسید، برترین ها به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

بری این منظور اردوهای تیم ملی جوانان از روز شنبه هفته آینده یعنی بیست و چهارم تیر ماه با حضور ۲۶ بوکسور در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار خواهد شد و سه بوکسور قمی که قهرمان کشور شدند، در این اردو حضور می یابند.

از سوی دیگر با تصمیم مسوولان فدراسیون، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان شد در حالی که پیش از این عبدالرضا انصاری حدود یک سال سرمربیگری تیم جوانان را بر عهده داشت، از این به بعد احدی تیم ملی را آماده مسابقات جهانی خواهد کرد.

ارسال مدارک مستند باشگاه صبای قم برای ارائه به AFC
باشگاه صبای قم مدارک و مستندات خود را برای ارسال به کنفدارسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان ارائه کرد.

در حالی که روز یکشنبه هجدهم تیرماه آخرین فرصت باشگاه ها برای تکمیل مدارک آن ها به منظور ارسال به فدراسیون فوتبال برای انجام بحث استانداردسازی بود، طبق اعلام کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، باشگاه صبای قم نیز همانند سایر باشگاه ها مدارک خود را تحویل فدراسیون فوتبال دادند.

در حالی که صبای قم یکی از اولین باشگاه هایی بود که مدارک خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد، آخرین باشگاهی که مدارک خود را داد، باشگاه استقلال تهران بود و این باشگاه مدارک خود را به طور کامل در اختیار مسوولان قرار داد.

در حالی که فدراسیون مدارک تمام باشگاه ها را به منظور امتیاز دهی کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورمان و همچنین برای تعیین سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال می کند، سال گذشته به دلیل نواقص در مدارک برخی باشگاه ها ۴ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دو سهمیه قطعی و دو سهمیه پلی آف کاهش پیدا کرد.

پیروزی هندبالیست های قمی در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور
پسران هندبالیست قمی در مسابقات هندبال المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور در مشهد مقدس از سد نماینده آذربایجان شرقی گذشت.

در حالی که این دوره از رقابت ها با شرکت تیم های هندبال دانش آموزی از استان های مختلف کشور در قالب المپیاد ورزشی دانش آموزی به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود، در رشته هندبال تیم اعزامی قم موفق به شکست آذربایجان شرقی شد.

در مساباقت رشته هندبال همچنین تیم‌های کردستان، فارس، کرمانشاه و ایلام به ترتیب از سد زنجان، مرکزی، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد گذشتند، تیم شهرستان‌های تهران به خراسان رضوی باخت و تیم‌های خوزستان و اصفهان نیز به ترتیب همدان و اصفهان را مغلوب کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.edeiw6d1ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما