کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستاورد بزرگ واليباليست‌هاي قم از مسابقات نوجوانان ايران

خبرگزاری فارس , 22 تير 1398 ساعت 15:51

تيم نوجوانان هیأت‌ واليبال استان قم با ايستادن در جايگاه دوم و كسب مقام نايب‌قهرماني به كار خود در پيكارهاي واليبال پسران ايران پايان داد.


به گزارش قم نیوز هیأت‌ والیبال استان قم بعد از تغییر و تحولات اخیر به ریاست یکی از چهره‌های قدیمی اما با سابقه و شناخته شده این رشته یعنی محمدمهدی حلوایی که مردی از جنس والیبال است، در مسیر موفقیت و پیشرفت گام برمی‌دارد، هیاتی که ظرفیت و توانمندی زیادی برای پیشرفت در سطح ایران دارد.

نخستین موفقیت دوران ریاست حلوایی در رقابت‌های رده‌های پایه والیبال ایران رقم خورد و در این مسیر تیم‌ والیبال پسران نوجوان قم که برای رویارویی با حریفان خود در فصل 1398 رقابت‌های والیبال قهرمانی پسران نوجوان ایران راهی استان سمنان و شهر دامغان شده بود در نهایت با ایستادن در جایگاه دوم و کسب عنوان نایب‌قهرمانی به شهر قم بازگشت.

پسران والیبالیست قم در مرحله مقدماتی نتایج بسیار خوبی کسب کردند و مقابل حریفان عملکرد مثبتی داشتند تا اینکه با برتری سه بر صفر در آخرین بازی خود مقابل بوشهر به عنوان صدرنشین مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند و برای فینالیست شدن به میدان رفتند.

حریف پسران والیبالیست قم در مرحله نیمه نهایی تیم هیأت‌ چهارمحال و بختیاری بود که این تیم نیز برابر انگیزه و روحیه بالای شاگردان سیدروح‌الله شفیعی حرفی برای گفتن نداشت و نماینده قم با کسب برتری سه بر یک در این دیدار به مسابقه پایانی رقابت‌های والیبال پسران نوجوان ایران در سال 1398 راه یافت.

با توجه به نتیجه دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی این دوره، تیم‌های هیأت‌ والیبال قم و فارس برای کسب مقام قهرمانی در فینال حریف یکدیگر شدند، فینالی نزدیک و نفس‌گیر که پنج ست به طول انجامید و در پایان ماراتن والیبال این تیم هیأت‌ فارس بود که با نتیجه سه بر دو هیأت‌ قم عبور کرد و قهرمان شد.

کسب مقام نایب‌قهرمانی پیکارهای دسته سوم والیبال پسران نوجوان ایران یک دستاورد مهم برای والیبال قم به همراه داشت زیرا پسران مستعد و آینده‌دار والیبال قم مجوز صعود به دسته بالاتر را کسب کردند و سال آینده برای راهیابی به دسته اول والیبال قهرمانی کشور با حریفان خود مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 79711

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79711/دستاورد-بزرگ-واليباليست-هاي-قم-مسابقات-نوجوانان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir