يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب : 79731
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در ميهماني شاهين

قم نيوز : نماينده فوتسال استان قم در سومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم تازه‌وارد به ليگ يعني شاهين كرمانشاه به ميدان مي‌رود.
سوهان قم در ميهماني شاهين
سوهان قم در ميهماني شاهين
به گزارش قم نیوز هفته سوم از نیم‌فصل نخست بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران روز سه‌شنبه 25 تیر ماه برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم بعد از برتری برابر لبنیات ارژن شیراز و صعود پنج پله‌ای در جدول رده‌بندی در میهمانی شاهین کرمانشاه به میدان خواهد رفت.

نماینده فوتسال استان قم که در هفته نخست بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شکست سنگینی را برابر تیم مقاومت البرز پذیرفته بود با پیروزی در هفته دوم رقابت‌ها موقتا از انتهای جدول جدا شد و تا رده‌ پنجم بالا رفت تا بین مدعیان قهرمانی این فصل قرار بگیرد.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در سومین هفته بازی‌های نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 عصر روز سه‌شنبه 25 تیر ماه در میهمانی تیم شاهین کرمانشاه به میدان می‌روند، تیمی که برای نخستین‌بار به لیگ برتر صعود کرده و برای لیگ برتری‌ها حریف شناخته شده‌ای نیست.

کرمانشاهی‌ها از دو بازی قبلی خود در مقابل تیم‌های حفاری اهواز و آذرخش بندرعباس نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، در واقع دو باخت متوالی در کارنامه تیم شاهین کرمانشاه به ثبت رسیده و آنها با تمام انگیزه در دومین بازی خانگی خود از تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم پذیرایی می‌کنند.

مسابقه هفته نخست شاهین کرمانشاه در خانه برابر تیم حفاری اهواز با باخت 6 بر 4 این تیم همراه بود و نماینده کرمانشاه در میهمانی هفته دوم نیز با نتیجه 3 بر 1 به تیم آْذرخش بندرعباس باخت تا بدون امتیاز در کنار تیمی نظیر ارژن شیراز در انتهای جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرد.

اما تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر برار لبنیات ارژن شیراز جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با پنج گل به برتری رسید تا با کسب نخستین برد سه امتیازی این فصل به مکان پنجم جدول رفته و مصمم‌تر از قبل آماده دیدار خارج از خانه هفته سوم مقابل شاهین کرمانشاه شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqu9u.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما