کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران واليباليست قم روي سكوي سوم كشور

خبرگزاری فارس , 23 تير 1398 ساعت 3:00

شاگردان ندا زماني در تيم هیأت‌ واليبال استان قم موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز مسابقات سال 1398 واليبال قهرماني دختران نوجوان ايران شدند.


به گزارش قم نیوز تیمی که با هدایت یکی از بازیکنان سابق والیبال بانوان قم و مربی شاخص حال حاضر این رشته یعنی ندا زمانی به پیکارهای قهرمانی دختران نوجوان ایران اعزام شده بود، سرانجام با ایستادن در جایگاه سوم و کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

شاگردان ندا زمانی که در مرحله مقدماتی با تیم‌های هیأت‌ خراسان‌شمالی، منطقه آزاد اروند، هیأت‌ اردبیل، هیأت‌ یزد و سیستان و بلوچستان هم‌گروه بودند تا قبل از آخرین مسابقه مرحله گروهی نتایج بسیار درخشانی مقابل حریفان کسب کردند اما دو باخت در بازی پایانی مقدماتی و تک بازی نیمه نهایی، مسیر پیشرفت آن را دچار اختلال کرد.

نماینده والیبال استان قم بعد از چهار برد متوالی مقابل حریفان خود در آخرین بازی مقدماتی بازی برده مقابل تیم هیأت‌ یزد را سرانجام با حساب سه بر دو واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سال 1398 والیبال قهرمانی دختران نوجوان ایران را کسب کند.

نکته جالب توجه این است که تیم والیبال دختران قم در ست‌های اول و دوم با امتیازهای مشابه 25 بر 14 تیم هیأت‌ یزد را برده بود اما در عین ناباوری در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 15 بر 7 به حریف نتیجه را واگذار کردند تا در مجموع با باخت سه بر دو به عنوان تیم دوم بالا بروند.

این تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم هیأت‌ هرمزگان رفت اما با شکست مقابل این تیم از رسیدن به فینال بازی‌ها بازماند تا برای کسب مقام نایب‌قهرمانی در رده‌بندی حریف تیم هیأت‌ خراسان‌جنوبی شود، مسابقه‌ای که با برتری شاگردان ندا زمانی در تیم هیأت‌ والیبال قم همراه بود و قمی‌ها در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دختران والیبالیست قم در این دیدار با حساب سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 12 و 25 بر 19 از سد حریف خود گذشتند تا دست پر به قم بازگردند اما برخلاف تیم والیبال پسران قم، دختران مستعد و آینده‌دار والیبال قم به دلیل اینکه بین دو تیم برتر مسابقات قرار نگرفتند از صعود به دسته بالاتر بازماندند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 79734

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79734/دختران-واليباليست-قم-روي-سكوي-سوم-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir