يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 79741
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۶۷ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم از کشف ۱۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: چهار قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
۱۶۷ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
۱۶۷ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر قم مشخص شد، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی قصد دارند با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به این استان منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضایی، مأموران به محل‌های موردنظر در محورهای مواصلاتی اعزام شدند و با کنترل نامحسوس آمدوشد خودروهای عبوری، سرانجام هر ۳ خودرو را شناسایی کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران خودروها متوقف و با دستگیری چهار قاچاقچی، خودروها نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته ۱۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۶ بسته کشف و درنهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.


دستگیری چهار سارق احشام در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری چهار سارق احشام در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت ۶ راس احشام اعتراف کردند.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام از قلعه‌ای در بخش کهک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این بخش قرارگرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند چهار سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: افراد دستگیرشده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۶ راس احشام اعتراف و اذعان کردند این سرقت را برای تامین مخارج اعتیاد خود انجام داده‌اند.

جعفریان ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzqnq.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما