يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 79762
منبع : خبرگزاری تسنیم

احداث راه دسترسی دریاچه نمک قم به علت مطالعات زیست‌ محیطی متوقف شده است

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه احداث راه دسترسی دریاچه نمک سبب جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی می‌شود گفت: در حال حاضر احداث راه دسترسی به علت مطالعات زیست‌محیطی متوقف‌ شده است.
احداث راه دسترسی دریاچه نمک قم به علت مطالعات زیست‌ محیطی متوقف شده است
احداث راه دسترسی دریاچه نمک قم به علت مطالعات زیست‌ محیطی متوقف شده است
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به اهمیت ایجاد راه دسترسی دریاچه نمک قم اظهار داشت: این دریاچه موقعیت استراتژیک داشته که رونق آن می‌تواند گام مهمی در رونق اقتصادی و گردشگری استان باشد.

وی با بیان اینکه احداث راه دسترسی دریاچه نمک سبب جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی منطقه می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر احداث راه دسترسی به علت مطالعات زیست‌محیطی متوقف‌ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تأکید بر اینکه محیط‌زیست به علت وجود برخی مخاطرات زیست‌محیطی و فرآوری‌ها در حال انجام مطالعات است، ابراز کرد: مطالعات جامعی برای فرآوری و مباحث گردشگری برای دریاچه نمک انجام شده است.

وی ساماندهی واحدهای تولیدی غیرمجاز در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: تعدادی از این واحدها در بیرون از شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند که دو راه در برخورد با آن‌ها داریم، نخست با ارائه زمان جابه‌جایی آنان را پیگیری کنیم و دوم با توجه به ایجاد رقابت‌های منفی و نداشتن هیچ تعهدی جلوی آن‌ها گرفته شود.

سیجانی ساماندهی صنوف تولیدی استان را یکی از برنامه‌ها در سال جاری دانست و گفت: برخی از صنوف تولیدی استان در سال جاری بازسازی و نوسازی می‌شوند، همچنین مقدمات انتقال آنان به شهرک‌های صنعتی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcau0n0.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما