دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79778
منبع : خبرگزاری فارس

اسكيت‌بازان قم در المپياد استعدادهاي برتر ايران

قم نيوز : اسكيت‌بازان برتر استان قم در پايان پيكارهاي انتخابي اين رشته براي حضور موفق در مسابقات اسكيت المپياد استعدادهاي برتر كشور معرفي شدند.
 اسكيت‌بازان قم در المپياد استعدادهاي برتر ايران
 اسكيت‌بازان قم در المپياد استعدادهاي برتر ايران
به گزارش قم نیوز مسابقات انتخابی استان قم به منظور شناخت اسکیت‌بازان برتر برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی هیأت‌ اسکیت قم به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسکیت ایران در هر دو بخش دختران و پسران از سوی این هیأت‌ ورزشی برنامه‌ریزی و ابتدا در بخش پسران به انجام رسید.

این پیکارها در دو بخش سرعت و فری‌استایل برنامه‌ریزی شد و به میزبانی آکادمی پرشین و به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، رقابت‌هایی که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام رسید و نفرات برتر آن به اردوی تیم اعزامی هیأت‌ اسکیت قم به المپیاد سال 1398 راه پیدا کردند.

در پایان رقابت اسکیت‌بازان متولد بالای سال 1390 به ترتیب علیرضا رمضان‌خوانی، امیرعلی موسویان و پرهام کلایی اول تا سوم شدند و در مسابقه نونهالان متولد سال‌های 1388 و 1389 رتبه‌های اول تا سوم مشترک نصیب امیر برزگر، حامد طاهری‌نژاد، محمدماهان حیاتی و ارسلان دهقانی شد.

در پایان پیکارها اسکیت‌بازان متولد سال‌های 1385 تا 1387 علی مغیثی در جایگاه نخست ایستاد اما عنوان نایب‌قهرمانی به صورت مشترک به امیررسول آقاجانی و امیرحسین رنجبر تعلق گرفت و احمدرضا مسعودی سوم شد، در شرایطی که رتبه‌های برتر مسابقات متولدین سال‌های 1384 و 1385 به سبحان خدایاری، محمد عزیزی و امیرمهدی فرجودی رسید.

این رقابت‌ها به واسطه اینکه جنبه انتخابی برای شناخت نخبه‌های اسکیت قم برای حضور در دومین المپیاد استعدادهای برتر ایران را داشت از جذابیت و البته حساسیت بالایی برخوردار بود و در رقابت متولدین سال 1383 به بالا نیز مقام‌های اول تا سوم به شهراد شیشه‌ای، محمدصالح رحیمی و سیدعلی خداشناس تعلق گرفت تا بدین‌ترتیب پرونده مسابقات بسته شده و برترین‌ها زیر نظر کادر فنی به اردوی آماده‌سازی بروند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdch6qnq.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما