دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 79780
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد 955 اشتغال پایدار برای معلولان در استان قم

قم نيوز : معاون توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم گفت: در سال گذشته 955 اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی استان با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد.
ایجاد 955 اشتغال پایدار برای معلولان در استان قم 
ایجاد 955 اشتغال پایدار برای معلولان در استان قم 
به گزارش قم نیوز احمد حیدری با اشاره به چارت معاونت توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اظهار کرد: توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی، اشتغال و توانمندسازی و تامین مسکن مددجویان جزو دبیرخانه‌های این معاونت است.

وی ادامه داد: برای 200 مرکز غیردولتی و موسسه خیریه توسط بهزیستی استان قم مجوز صادر شده است که این مراکز و موسسات به جامعه هدف خدمت می‌رسانند، سال گذشته 3 میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در اداره کل بهزیستی استان قم داشتیم که دو میلیارد و 600 میلیون تومان از طریق موسسات همکار بود.

معاون توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم افزود: در سال گذشته 955 اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی استان با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد، با کمتر از 10 میلیون تومان با همکاری موسسات خیریه برای معلولان اشتغال ایجاد می‌شود.

حیدری تامین مسکن مددجویان را برنامه اداره کل بهزیستی استان قم دانست و تصریح کرد: البته برای مددجویان مسکن نمی‌سازیم اما از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا مددجویان صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaw0n0.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما