دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 79781
منبع : خبرگزاری فارس

یگان حفاظت محیط زیست مقتدرتر از همیشه در صحنه حاضر است

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یگان حفاظت محیط زیست کشورمان امروز مورد توجه جدی مردم و مسؤولان قرار گرفته و مستحکم تر و مقتدرتر از همیشه در صحنه حضور دارد.
یگان حفاظت محیط زیست مقتدرتر از همیشه در صحنه حاضر است
یگان حفاظت محیط زیست مقتدرتر از همیشه در صحنه حاضر است
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در مراسم گرامیداشت «روز ملی محیط بان» در این اداره کل اظهار کرد: امروز یگان حفاظت محیط زیست کشورمان، مستحکم تر و مقتدرتر از همیشه در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست میهن عزیزمان حضور دارد.

وی با بیان اینکه حوزه محیط بانی در سال های گذشته مورد توجه جدی مردم و مسؤولان قرار گرفته و امروز دارای پایگاه مردمی و جایگاه و ساختار ویژه ای است، خاطرنشان کرد: با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی، باید از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره مند شده و تحرک حوزه محیط بانی را افزایش دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به وظایف و مسؤولیت های گسترده محیط بانان در پیشگیری و مقابله با تخلفات زیست محیطی، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از امکانات و تجهیزات نوین و برگزاری دوره های آموزشی مناسب، ظرفیت و توان عملیاتی یگان حفاظت محیط زیست هرچه بیشتر توسعه یابد.

وی از برنامه ها و اقداماتی که در سالهای گذشته برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی محیط بانان به انجام رسیده است، قدردانی کرد و گفت: با ارتقاء سطح حفاظتی مناطق و زیستگاهها و توجه جدی به تالابهای استان قم، وظایف محیط بانان در استان بسیار سنگین تر و حساس تر از گذشته است.

در پایان این مراسم از محیط بانان مهدی ابوالقاسمی و محمدرضا الیاسی به عنوان محیط بانان نمونه استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb8zbz.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما