دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 79783
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري نخستين سمينار تخصصي فريزبي در قم

قم نيوز : نخستين سمينار تخصصی ورزش فريزبي با حضور اساتيد و متخصصان علوم ورزشي، مربيان، مديران و مشاوران رشته فريزبي در قم برگزار شد.
برگزاري نخستين سمينار تخصصي فريزبي در قم
برگزاري نخستين سمينار تخصصي فريزبي در قم
به گزارش قم نیوز سمینار تخصصی ورزش فریزبی با حضور اساتید و متخصصان علوم ورزشی، مربیان، مدیران و مشاوران رشته فریزبی به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم و یکی از محورهای آن مدیریت ورزشی با هدف بررسی راه‌کارهای توسعه داخلی و بین‌المللی، تولید و تجاری‌سازی تجهیزات ورزش فریزبی و مدیریت رویدادهای ورزشی این رشته بود.

همچنین دیگر محورهای برگزاری این سمینار شامل الگوهای آموزش پایه تا پیشرفته، کاربرد علوم پایه در ورزش فریزبی به منظور آمادگی جسمانی، طراحی تمرین، تغذیه، آسیب‌های ورزشی، فیزیولوژی و روانشناسی در ورزش فریزبی در کنار اخلاق حرفه‌ای در ورزش فریزبی، حقوق ورزشی و ساختار ورزش فریزبی بود.

علی ذاکریان دبیرکل انجمن فریزبی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار هم‌افزایی، آموزش، انتشار یافته‌های نو در ورزش فریزبی و تبادل نظر اساتید علوم ورزشی با مربیان، مدیران و مشاوران رشته جذاب و مفرح فریزبی بود که به زیودی جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پیشرفت علمی ورزش فریزبی در کشور و تقویت جایگاه علمی مربیان و ورزشکاران و مشاوران بازی فریزبی با برگزاری سمینارهای علمی ارتقاء پیدا خواهد کرد، افزود: انجمن ورزش فریزبی امیدوار است ضمن توسعه، پیشرفت و همگانی شدن این ورزش جذاب در بین اقشار مختلف جامعه بتواند از نظر علمی نیز پیشرفت‌های چشمگیر داشته باشد.

دبیر کل انجمن فریزبی ایران در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال جاری امکان برگزاری نخستین همایش علمی و بین‌المللی ورزش فریزبی در کشور فراهم شود و بیش از پیش این رشته را شناسانده و علاقمندان آن را در نقاط مختلف ایران افزایش دهیم.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcds505.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما