دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 79788
منبع : خبرگزاری فارس

دستگیری سارقان میلیاردی احشام در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری 2 نفر سارق، از کشف 50 راس احشام مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قم خبر داد.
دستگیری سارقان میلیاردی احشام در قم
دستگیری سارقان میلیاردی احشام در قم
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای قم و طرح شکایت مالباخته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با برنامه ریزی های انجام شده در روند تحقیقات تخصصی کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی، 2 سارق احشام شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت 50 راس گوسفند به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند که در نهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان شدند.

آقاخانی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان بویژه اقشار ضعیف به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: دامداران محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت عدم اطمینان، افراد ناشناس را که تحت عنوان مشتری مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام راه ندهند و در حفظ اموال و احشام خود کوشا باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcivyay.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما