دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 79793
منبع : خبرگزاری فارس

دانشگاه شهاب‌دانش قم نايب‌قهرمان دووميداني ايران

قم نيوز : تيم دووميداني دانشگاه شهاب‌دانش قم با كسب مقام نايب‌قهرماني به كار خود در پيكارهاي دووميداني قهرماني رده سني جوانان پسر ايران پايان داد.
دانشگاه شهاب‌دانش قم نايب‌قهرمان دووميداني ايران
دانشگاه شهاب‌دانش قم نايب‌قهرمان دووميداني ايران
به گزارش قم نیوز پیکارهای دوومیدانی قهرمانی رده سنی جوانان پسر ایران با رقابت دوومیدانی‌کاران استان‌های مختلف کشور به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌ لرستان در مجموعه ورزشی تختی شهر خرم‌آباد برگزار شد و پایان آن با نایب‌قهرمانی تیم دانشگاه شهاب‌دانش قم همراه بود.

جمعی از بهترین‌های دوومیدانی‌ قم در حالی این موفقیت ارزنده را همراه با تیم دانشگاه شهاب دانش قم کسب کردند که با تصمیم کمیته فنی هیأت‌ دوومیدانی قم مهدی رضایی و علی قاسم‌بابایی چهره‌های ملی‌پوش و دو تن از بهترین‌های این رشته در ترکیب تیم اعزامی قم حضور نداشتند اما سایر نماینده‌های قم بسیار پرفروغ ظاهر شدند.

در این مسابقات تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم با کسب 6 مدال شامل سه طلا، یک نقره و دو برنز با اختلاف اندک نسبت به تیم همدان در جایگاه نایب‌قهرمانی قرار گرفت در حالی که همدانی‌ها به سه طلا، سه نقره و یک برنز دست یافتند و تهران با دو طلا، دو نقره و سه برنز حائز رتبه سوم رقابت‌ها شد، ضمن اینکه بهترین‌های این دوره از پیکارها زیر ذره‌بین کادر فنی تیم ملی برای اعزام‌های برون‌مرزی تیم ملی جوانان بودند.

در ماده 110 متر با مانع این پیکارها علی سلامتیان از تیم هیأت‌ دوومیدانی قم با رکورد 14 ثانیه و 27 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا گرفت، ضمن اینکه در رشته چهار در 100 متر امدادی این پیکارها تیم قم با زمان 43 ثانیه و 41 صدم ثانیه قهرمان شد و دومین طلای خود را کسب کرد.

سومین مدال تیم قم به رنگ برنز نتیجه تلاش امیر مقدمی بود، دوومیدانی‌کاری که در رشته 400 متر با مانع با زمان 57 ثانیه و چهار صدم ثانیه بعد از دونده‌های بوشهر و خراسان‌رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت، اما در رشته پرش با نیزه نشان‌های طلا و نقره به دوومیدانی‌کاران قم اختصاص یافت.

در این رشته سیدعلی حسینی از تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم با پرش چهار متری خود قهرمان شد و علی‌محمد زابلی دیگر عضو تیم قم با رکورد سه متر و 80 سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و به نشان نقره دست یافت، در رشته پرتاب وزنه‌ محمدتقی مهرعلی از تیم قم با پرتاب 15 متری خود بعد از نماینده‌های تهران و مازندران به مدال برنز رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8f.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما