يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۳
کد مطلب : 79794
منبع : خبرگزاری فارس

اهدای 12 جهیزیه به زوج‌های جوان در قم

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این اداره کل با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام 12 جهیزیه به زوج‌های جوان در استان قم اهدا کرد.
اهدای 12 جهیزیه به زوج‌های جوان در قم
اهدای 12 جهیزیه به زوج‌های جوان در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی ظهر امروز در آیین اهدای 12 جهیزیه با همکاری مساجد استان قم در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این سازمان برای از بین بردن خلاها به به نهادهایی همچون بنیاد برکت اتصال پیدا کرده است تا در عرصه‌هایی همچون اهدای جهیزیه و کمک به محرومان ورود کند.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به عرصه اهدای جهیزیه البته به صورت محدود وارد شده است، البته نیازها در این عرصه‌ها فراوان است.

وی با بیان اینکه باید کمک کرد تا جوانان در زمینه تشکیل و تحکیم خانواده به موفقیت برسند گفت:‌ امیدواریم که ظرفیت در زمینه اهدای جهیزیه‌ها در استان افزایش پیدا کند، در این مرحله 12 جهیزیه به زوج‌های جوان در استان قم اهدا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: جهیزیه‌های اهدایی از سوی ستاد اجرایی امام به برکت رهر معظم انقلاب به نمایندگی از ایشان به زوج‌های نیازمندان در استان اهدا می‌شود و امیدواریم که این جهیزیه‌ها برکتی برای زندگی زوج‌های جوان باشد.

عزت زمانی با اشاره به بیانیه گام دوم اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب به دنبال فتح قله‌های بزرگ در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مساجد تکیه‌گاه‌های خانواده‌های ایرانی هستند و به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های اجتماعی مساجد هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjede.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما