دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 79797
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کفش در استان قم

قم نيوز : رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه کفش و صندل استان قم در استان ایجاد شده است.
ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کفش در استان قم
ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کفش در استان قم
به گزارش قم نیوز ابوالفضل فرهانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی در استان اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی ظرفیت صنعت استان قم است و بحث فروش کالا در نمایشگاه‌ها غلط است، البته رویکرد برگزاری نمایشگاه‌ها در قم تغییر کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی صنعت کفش در بهمن ماه در استان قم برگزار می‌شود و از ماه‌ها پیش از برگزاری آن اطلاع رسانی شده است و بازرگانان خارجی برای بازدید از نمایشگاه مهمان انجمن کفش استان هستند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با حضور بخش خصوصی در قم، بازارهای خوبی برای صنعت بخش تولید استان از جمله صنعت کفش به وجود آورده است.

فرهانی همکاری رسانه‌ها با انجمن کفش استان قم را دارای نتایج مثبت دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص مشکلات صنعت کفش استان در زمینه مواد اولیه در رسانه‌ها موجب کاهش قیمت مواد اولیه مورد نیاز این صنعت شد.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه کفش و صندل استان قم در استان ایجاد شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش روستایی استان و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، زمینه گسترش تولید پوشاک در بخش روستایی قم وجود دارد.

فرهانی بحث بیمه تامین اجتماعی را دغدغه تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در مقابل دریافت حق بیمه بالا خدمات چندانی نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyyay.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما