دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 79804
منبع : خبرگزاری تسنیم

موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی سبب هدررفت وقت و تحمیل هزینه می‌شود

قم نيوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: یکی از دلایل هدر رفتن وقت و تحمیل هزینه‌ها بدون بروز هیچ‌ گونه نتیجه و پیشرفت، موازی کاری دستگاه‌های دولتی است.
موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی سبب هدررفت وقت و تحمیل هزینه می‌شود
موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی سبب هدررفت وقت و تحمیل هزینه می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی ظهر امروز در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به تسریع در عملیاتی کردن و اجرایی شدن برنامه‌ها برای جوانان استان اظهار داشت: بانک‌ها باید تسهیلات را با شرایط آسان‌تر در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند تا به این وسیله شاهد افزایش ازدواج در استان باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم با  تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کرد: الگوسازی که می‌توانیم با ایجاد برنامه‌های نشاط اجتماعی ایجاد کنیم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که لازم است در استان قم غنی‌سازی شود.

 وی با بیان اینکه استان قم به عنوان استان، مذهبی، مرکز توجه کشور قرار دارد عنوان کرد: تمام سازمان‌ها و نهادها باید خود را خدمت‌گذار قشر جوان بدانند، چرا که جوانان و نوجوانان سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به ضرورت تکریم جوانان نخبه و برتر استان قم گفت: ما می‌توانیم با ایجاد اشتغال، شاهد کاهش جرم و جنایت و افزایش امنیت در استان باشیم.

وی با تأکید بر تسریع در عملیاتی و اجرایی شدن برنامه‌ها برای جوانان استان ابراز کرد: لازم بوده ادارات از حالت سختگیری‌های بیش‌ از حد خارج شوند تا بتوانیم در بحث فرصت سرمایه‌گذاری در استان در زمره رتبه‌های برتر کشوری قرار گیریم.

گروسی برنامه محوری را جزو برنامه‌های اصلی نهادهای مختلف دانست و عنوان کرد: اگر نتوانیم‌ فاز صفر و مطالعاتی داشته باشیم‌ خروجی کلیه برنامه دستگاه‌های مختلف عملکرد منظمی به دست نمی‌آورد.

وی با اشاره به اجرای برنامه تکریم ایثارگران توسط استاندار در برنامه ارزیابی سال جدید گفت: توجه به امور خیریه در تمام زمینه‌ها امری بسیار مهم بوده که لازم است اهتمام ویژه به این موضوع مهم داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم خاطرنشان کرد: یکی از دلایل هدر رفتن وقت و تحمیل هزینه‌ها بدون بروز هیچ‌گونه نتیجه و پیشرفت، موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk6nq.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما