سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 79838
منبع : خبرگزاری ايرنا

حادثه رانندگی در قم جان پدر و پسر را گرفت

قم نيوز : رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت: در یک حادثه رانندگی در محور گرمسار - قم، ۲ تن (پدر و پسر) جان خود را از دست دادند.
حادثه رانندگی در قم جان پدر و پسر را گرفت
حادثه رانندگی در قم جان پدر و پسر را گرفت
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی در گفت‌وگویی اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز پیام پلیس‌راه استان، مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۶ محور گرمسار به قم، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو کیا به علت اتمام سوخت در حاشیه راه توقف کرده و راننده و پسرش برای تهیه سوخت به لاین مخالف که دارای پمپ‌بنزین بوده مراجعه و پس از تهیه سوخت، در حال انتقال به داخل باک خودرو بودند که یک دستگاه خودرو وانت مزدا با آن‌ها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه پدر و پسر در دم جان خود را از دست می‌دهند.

پناهی ضمن توصیه به رانندگان خواست، قبل از سفر و طول مسیر از پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و حتماً قبل از شروع سفر از طریق اطلاعات راه‌ها از موقعیت اماکن رفاهی (پمپ‌بنزین‌ها) مطلع شوند.

وی گفت: رانندگان در صورت توقف اضطراری باید در پارکینگ‌های مناسب در منتهی الیه سمت راست حاشیه جاده توقف کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

یکشنبه‌شب این هفته نیز واژگونی خودروی مگان منجر به جان باختن یک‌تن شد.

در این حادثه که در جاده ورجان – قم رخ داد، راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد و سه مصدوم دیگر پس از انجام اقدام‌های درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی توسط ۲ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر قم منتقل شدند.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به آزادراه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم – کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcevv8f.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما