کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه نماینده كشتي قم در بلغارستان

خبرگزاری فارس , 25 تير 1398 ساعت 19:36

رئيس هیأت‌ كشتي استان قم گفت: سه فرنگي‌‌كار قم در اردوي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا آماده مي‌شوند.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بلافاصله بعد از پایان حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا برای درخشش در پیکارهای 2019 قهرمانی جهان تشکیل شده و سه کشتی‌گیر قم در این اردو زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: پیکارهای قهرمانی آسیا دو هفته قبل برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور یکی از بهترین‌های کشتی قم یعنی شاهرخ میکائیلی بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی آسیا شد، در حالی که میکائیلی یکی از مدال‌آوران این مسابقات بود.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم افزود: میکائیلی در سنگین وزن عضو تیم ملی ایران بود و با قبول یک شکست مقابل حریفی از هند در نهایت موفق به کسب نشان برنز شد تا دست پر از پیکارهای آسیایی بازگردد و به درخشش وی در مسابقات 2019 قهرمانی جهان به میزبانی صوفیه بلغارستان امیدواریم.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در رقابت‌های جهانی امسال اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هم اکنون در خانه کشتی محمد بنای مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد و محمدمهدی جواهری در وزن 46 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم نماینده‌های قم در این اردو هستند.

وزیری با بیان اینکه اردوی تیم ملی در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم تشکیل شده، یاد آور شد: در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی‌زناب از گیلان رقیب محمدمهدی جواهری ملی‌پوش کشتی قم است و در وزن 60 کیلوگرم امیر عبدی از قم باید با سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی از خوزستان به همراه امیرحسین زرین‌کمر از مازندران رقابت کند.

وی عنوان کرد: در وزن 110 کیلوگرم عرفان نجفی و مهدی موسی‌شعار از تهران به همراه هادی شکری ا مازندران رقبای شاهرخ میکائیلی ملی‌پوش کشتی قم هستند، در حالی که سرمربیگری تیم ملی را فرشاد علیزاده انجام می‌دهد و تیم ملی باید روزهای ششم تا سیزدهم در رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان به میدان برود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 79848

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79848/سه-نماینده-كشتي-قم-بلغارستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir