کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست تشکیل شورای مهارت در استان قم

خبرگزاری فارس , 25 تير 1398 ساعت 20:17

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: درخواست تشکیل شورای مهارت را در استان برای ساماندهی مسائل مربوط به آموزش‌های مهارتی داریم.


به گزارش قم نیوز احمد عطارنیا عصر امروز در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم تشکیل شورای مهارت در استان قم اظهار کرد: این شورا در سطح ملی در حال تشکیل شدن است و درخواست تشکیل شورای مهارت را در استان قم برای ساماندهی مسائل مربوط به آموزش‌های مهارتی داریم.

وی ادامه داد: نقیصه موجود در استان قم در زمینه آموزش‌های نظری است و باید آموزش‌های مهارتی و فنی حرفه ای را توسعه بدهیم و تفاهم‌نامه‌هایی را با دانشگاه‌های قم به خصوص در زمینه رشته‌های فنی مهندسی برای آموزش‌های فنی حرفه ای داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم افزود: امکان تشکیل یک گروه کاری ذیل کارگروه آموزش، پرورش، فناوری و نوآوری به عنوان شورای مهارت وجود دارد تا شاهد هم فکری و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای آموزش‌های مهارتی باشیم، آیین نامه این شورا نوشته شده است.

عطارنیا به اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی خاطرنشان کرد: توسعه این آموزش‌ها موجب ایجاد اشتغال و پایداری اشتغال برای متقاضیان شغل به خصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79856

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79856/درخواست-تشکیل-شورای-مهارت-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir