چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۵
کد مطلب : 79866
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره ايثار در انتخابي پارالمپيك 2020

قم نيوز : ستاره ملي‌پوش تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي تيم اعزامي ايران به پيكارهاي قهرماني آسيا و اقيانوسيه دعوت شد.
ستاره ايثار در انتخابي پارالمپيك 2020
ستاره ايثار در انتخابي پارالمپيك 2020
به گزارش قم نیوز تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان بعد از کسب مقام چهارمی رقابت‌های جام جهانی 2018 در آلمان اکنون آماده حضور موفق در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه می‌شود، پیکارهایی که جنبه انتخابی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن را دارد.

به همین منظور کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران اسامی نفرات مورد نظر خود را برای تشکیل دومین مرحله تمرینات آماده‌سازی اعلام کرده‌، اردویی که در آن 15 بازیکن حضور دارند و یکی از اعضای آن محمد محمدنژاد ستاره سال‌های اخیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار  قم است.

با برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ از روز شنبه 29 تیر ماه در تهران آغاز می‌شود و ملی‌پوشان تا پنجم مرداد در اردو خواهند بود.

برای این منظور بازیکنانی از استان‌های قم، تهران، خوزستان، خراسان‌رضوی، گلستان، مازندران، زنجان و مرکزی انتخاب شده‌اند، در حالی که پیکارهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد و محمدنژاد بعد از حضور در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل و جام‌جهانی راهی این پیکارها می‌شود.

محمد محمدنژاد که از سال 1389 عضو تیم باشگاهی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم است، از سال 1390 عضو تیم ملی جوانان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد و سپس با راهیابی به تیم ملی ایران، حضور در مسابقات مهمتری همچون قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و پارالمپیک را تجربه کرد.

محمدنژاد که همراه با تیم ایثار قم قهرمانی در لیگ‌های مختلف بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقام‌های قهرمانی متعددی را تجربه کرده، در این اردو به اتفاق دیگر ملی‌پوشان زیر نظر مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی و مسعود فلاح به عنوان مربی تیم ملی به تمرین خواهند پرداخت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvcde.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما