کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری 18 دوره آموزشی امداد تخصصی ویژه امدادگران و نجاتگران قمی

خبرگزاری فارس , 26 تير 1398 ساعت 12:30

به همت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم و همزمان با اجرای طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت و امداد تابستانه، 18 دوره آموزشی امداد تخصصی ویژه امدادگران و نجاتگران در قم در حال برگزاری است.


به گزارش قم نیوز ‌هادی سلیمی اظهار کرد: با هدف توان افزایی و ارتقای آموزش‌های امداد تخصصی 18 دوره آموزشی امدادی ویژه امدادگران و نجاتگران در قم برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه پس از برگزاری این دوره‌ها، امدادگران و نجاتگران در قالب کارگروهی تیم بندی می‌شوند، افزود: سازماندهی تیم‌های آموزش دیده در راستای بهره مندی از توان آنها در تیم‌های عملیاتی از اهداف بلندمدت برگزاری این دوره‌ها به شمار می رود.

وی در خصوص مباحث آموزشی این دوره‌ها گفت: دوره فرماندهی عملیات امداد و نجات 1 و 2، جستجو و نجات شهر(آوار)، جستجو و نجات کوهستان، دورۀ آموزشی تخصصی پایه پیش بیمارستانی، دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای و همچنین دورۀ آموزشی تخصصی پایه اسکان سرپناه (اضطراری) از جمله عناوین این 18 دوره آموزشی امداد تخصصی است.

این دوره‌ها به صورت حضوری در دو بخش تئوری و عملی در مدرسه امداد و نجات هلال احمر قم برگزار شده و به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، گواهینامه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79894

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79894/برگزاری-18-دوره-آموزشی-امداد-تخصصی-ویژه-امدادگران-نجاتگران-قمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir