کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردان و بانوان قم در گلبال قهرماني ايران

خبرگزاری فارس , 26 تير 1398 ساعت 14:00

تيم‌هاي گلبال مردان و زنان هیأت‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم هفته نخست مرداد ماه در پيكارهاي گلبال قهرماني كشور به ميدان مي‌روند.


به گزارش قم نیوز مسابقات گلبال قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان به میزبانی مازندران در شهر بابلسر برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف برای کسب رتبه‌های برتر در هر دو بخش مردان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، ابتدا رقابت‌های قهرمانی گلبال مردان ایران در دسته‌های اول تا سوم در روزهای دوم تا ششم مرداد در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار خواهد شد و سپس بانوان این رشته با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

به همین منظور هیأت‌‌های استانی تا پانزدهم تیر ماه اسامی نفرات خود را به فدراسیون ارسال کرده‌اند، در شرایطی که تیم‌های گلبال مردان و بانوان قم به منظور حضور موفق در این پیکارها اردوی آماده‌سازی و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در سالن ورزشی شهید طاهریان قم برپا کرده‌اند.

این در حالی است که ترکیب تیم مردان هیأت‌ نابینایان و کم‌بینایان قم را محسن ساده، کاظم صفری، عادل مسرور، مرتضی باقری، ابراهیم قاسمی‌سنگی و رضا وهبی‌زاده تشکیل می‌دهند و این تیم به مربیگری یکی از چهره‌های با سابقه عرصه مربیگری در گلبال ایران یعنی فرهاد آبانگاه با حریفان پیکار خواهد کرد.

در شرایطی که رقابت‌ها به میزبانی بابلسر در سه دسته برگزار می‌شود، تیم هیأت‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در دسته دوم قرار دارد و برای صعود به دسته اول رقابت می‌کند، ضمن اینکه تمرینات تیم گلبال بانوان قم نیز زیر نظر کادر فنی به سرمربیگری خانم فریده نظریان در حال برگزاری است و این تیم نیز از هفتم مرداد ماه در شهر بابلسر با حریفان خود برای کسب رتبه‌های برتر مسابقات گلبال زنان ایران رقابت می‌کند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79901

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79901/مردان-بانوان-قم-گلبال-قهرماني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir