چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 79925
منبع : خبرگزاری فارس

پیام ویژه استاندار به صنعتگران

قم نيوز : استاندار قم گفت: صنعت گران و تولیدکنندگان استان اگر در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی در جایی با مشکل مواجه شدند، می‌توانند من را در جریان قرار بدهند و استاندار قم در دسترس آن‌ها است تا تمام مدیران را برای حل مشکلات آن‌ها پای کار بیاورم.
پیام ویژه استاندار به صنعتگران
پیام ویژه استاندار به صنعتگران
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت از بخش تولید در استان اظهار کرد: راهبردهای رونق تولید را در استان قم تدوین کردیم و برای تحقق این راهبردها به صورت برنامه محور پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: برنامه‌های عملیاتی برای حمایت از رونق تولید در استان قم تدوین شده است و دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف کردیم که به این برنامه‌ها پایبند باشند و گزارش کار در این خصوص ارائه بدهند.

استاندار قم افزود: صنعت گران و تولیدکنندگان استان اگر در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی در جایی با مشکل مواجه شدند، می‌توانند من را در جریان قرار بدهند و استاندار قم در دسترس آن‌ها است تا تمام مدیران را برای حل مشکلات آن‌ها پای کار بیاورم.

سرمست تحقق رونق تولید را نیازمند همکاری جمعی دانست و خاطرنشان کرد: رونق تولید تنها با تلاش دولت یا بخش خصوصی به تنهایی ممکن نیست، بلکه باید همه ارکان نظام و همه قوا و صنعت گران و تشکل‌های صنعتی و بخش خصوصی دست به دست هم بدهند و یک عزم ملی برای تحقق رونق تولید به وجود بیاید تا این امر محقق شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs9bz.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما