کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمد امیرآبادی: بررسی طرح حمایت از رونق تولید در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری فارس , 26 تير 1398 ساعت 18:26

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی برای حمایت از رونق تولید و مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس در حال بررسی است و در این طرح کمک‌هایی برای بخش تولید در نظر گرفته شده است.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با اشاره به قانون مالیات ارزش افزوده اظهار کرد: اصلاح این قانون در مجلس موجب خواهد شد که مالیات از مصرف کننده نهایی و نه تولیدکننده اخذ شود.

وی ادامه داد: در زمینه حل مشکلات بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی پیگیری‌هایی داشتیم و به دنبال مطرح کردن آن در جلسه سران قوا هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حل مشکل راه دسترسی به نمایشگاه دائمی استان و راه ورودی و خروجی این نمایشگاه پیگیری های لازم صورت گرفته است.

امیرآبادی با اشاره به طرح مجلس برای حمایت از بخش تولید اظهار کرد: طرحی برای حمایت از رونق تولید و مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس در حال بررسی است و در این طرح کمک‌هایی برای بخش تولید در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال می‌توان با اختصاص گاز ارزان به واحدهای تولیدی، قیمت کالاهای این واحدها را کاهش بدهیم و در نتیجه صادرات افزایش پیدا کند.

وی از پیگیری ایجاد اتاق تبادلات پایاپای با کشورهای همسایه خبر داد و اضافه کرد: پاکستان برای کفش صادراتی استان قم، بازار بزرگی است و باید به دنبال افزایش سهم استان در این بازار باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان است و پیگیری‌هایی را با وزارت نفت در این زمینه داشته ایم.

امیرآبادی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان استان قم خاطرنشان کرد: تلاش کردیم که تولیدکنندگان استان دیگر مشکلی در زمینه مالیات در استان نداشته باشند، البته تولیدکنندگان هیچ گاه رقم درآمد واقعی خود را به سازمان امور مالیاتی اعلام نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79927

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79927/احمد-امیرآبادی-بررسی-طرح-حمایت-رونق-تولید-مجلس-شورای-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir