پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 79979
منبع : خبرگزاری فارس

مستند «آن زمستان» اکران می شود

قم نيوز : مراسم اکران و نقد و بررسی مستند «آن زمستان» یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل سینما آوینه قم برگزار می‌شود .
مستند «آن زمستان» اکران می شود
مستند «آن زمستان» اکران می شود
به گزارش قم نیوز فیلم مستند «آن زمستان» به کارگردانی احمد شریف زاده کارگردان مستند هایی چون رویای بارانی، یکی همین نزدیکی ها، ابن الرضا، من اینجا هنوز دلتنگم و ...تهیه شده است.
شریف زاده در این مستند با ورود به زندگی آیت الله مصباح یزدی زندگی این فیلسوف و متفکر را به گونه‌ای تصویر کشیده است که می توان اثرش را پرتره‌ای متفاوت از یک عالم جهان تشیع نامید .
این مستند در جشنواره سینما حقیقت با واکنش‌های متفاوتی را در میان منتقدین و حتی سیاست مداران از جریانات مختلف روبه رو شد.
مراسم اکران و نقد و بررسی این مستند در روز یکشنبه ۳۰ تیرماه جاری با حضور صادق خرازی نماینده سابق ایران در سازمان ملل، حجت الاسلام عباس محسنی منتقد سینما، یزدان پرونده مستند ساز و احمد شریف زاده کارگردان اثر در محل سینما آوینه واقع در خیابان آیت الله کاشانی برگزار می‌شود.
این اکران از مجموعه اکران‌های آینه‌ها بوده که توسط گروه  «محجا» انجام می‌شود.  محجا نام گروه مستند سازان حوزوی است که یکی از فعالیت های آنها اکران مستندهای به روز دنیا و ایران است که به همراه نقد محتوایی و ساختاری با هدف دانش افزایی مستند سازان صورت می‌گیرد .
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoon0.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما