پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 79980
منبع : خبرگزاری تسنیم

جانشین معاون فرهنگی سپاه: جوانان این مرز و بوم توانایی رفع مشکلات کشور را دارند

قم نيوز : جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات اتکای به درون است، گفت: باید انسجام خودمان را حفظ و از سکان‌دار انقلاب تبعیت کنیم و به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که جوانان این مرزوبوم می‌توانند مشکلات را حل می‌کنند.
جانشین معاون فرهنگی سپاه: جوانان این مرز و بوم توانایی رفع مشکلات کشور را دارند
جانشین معاون فرهنگی سپاه: جوانان این مرز و بوم توانایی رفع مشکلات کشور را دارند
به گزارش قم نیوز سردار هادی مقدسی ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که درسالن همایش موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید به مدیریت جهادی روی بیاوریم، امروز کشور زیرساخت‌ها دارد و باید با مدیریت جهادی تمامی مشکلات را حل کنیم.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه باوجود همه توطئه‌ها وحدت کشور حفظ شد، افزود: باید به نسل آینده این امیدواری را بدهیم که تمامی مشکلات قابل‌حل است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در منطقه تصریح کرد: نظام سلطه و کفر امروز به دنبال محدود کردن اسلام در منطقه است و می‌خواهد عرصه را برای جبهه مقاومت تنگ کند.

سردار مقدسی با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات اتکای به درون است،ابراز کرد: باید انسجام خودمان را حفظ و از سکان‌دار انقلاب تبعیت کنیم و به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که جوانان این مرزوبوم می‌توانند مشکلات را حل می‌کنند.

سردار مقدسی خاطرنشان کرد: راه‌حل برطرف کردن مشکلات مدیریت انقلابی است، مقام معظم رهبری فرمودند باید مدیریت اشرافی گری را کنار بگذاریم و در عوض مدیریت انقلابی را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxoqm.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما