پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 79990
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو خبرگان رهبری:

وجود امامزادگان نشان‌دهنده‌ پیوند ناگسستنی بین ملت ایران و اهل‌بیت(ع) است

قم نيوز : ملت ایران برای همه نوادگان اهل بیت(ع) احترام زیادی قائل هستند به‌طوری‌که در زمان حیاتشان آن‌ها را مورد لطف و عنایت خودشان قراردادند و در زمان رحلت و شهادتشان نیزآن‌ها را بدرقه راه حق و حقیقت کردند.
وجود امامزادگان نشان‌دهنده‌ پیوند ناگسستنی بین ملت ایران و اهل‌بیت(ع) است
وجود امامزادگان نشان‌دهنده‌ پیوند ناگسستنی بین ملت ایران و اهل‌بیت(ع) است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام  سید هاشم بطحایی با اشاره به‌ جایگاه امامزادگان اظهار داشت: امامزادگان در مسیر و خط ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی گام برمی‌داشتند به‌طوری‌که ایشان هیچ‌گاه نخواستند در برابر بنی‌عباس و بنی امیه تسلیم شوند.

وی ادامه داد: بنی‌عباس و بنی امیه دین را ابزار خود قرار داده بودند و از این مسیر به عیاشی و زورآزمایی می‌پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین بطحایی افزود: این عزیزان نوه‌های امیر المومنین و فرزندان ائمه هستند که برای حفظ جانشان از دست ستمگران فرار کرده وبه ایران اسلامی پناه آوردند.

وی ادامه داد: این برای ملت ایران یک افتخار است که در طول تاریخ برای اهل‌بیت(ع) پناهگاه بودند به‌طوری‌که این بزرگواران به‌جای سفر به کشورهایی مانند اردن، سوریه، ترکیه و عربستان به ایران پناه آوردند.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که این بزرگواران پیرو مکتب حضرت رسول اکرم (ص) هستند، تصریح کرد: ملت ایران نیز برای همه آن‌ها احترام زیادی قائل هستندبه‌طوری‌که در زمان حیاتشان آن‌ها را مورد لطف و عنایت خودشان قراردادند و در زمان رحلت و شهادتشان نیزآن‌ها را بدرقه راه حق و حقیقت کردند.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که امام مجتبی (ع)، امام سجاد (ع)،امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در سرزمین خودشان تحت‌فشار وهابیت گنبد و مناره‌ای ندارند اما امامزادگان در ایران اسلامی از عظمت و قرب بی‌نظیری برخوردار هستند که نشان‌دهنده‌ای پیوند ناگسستنی ملت ایران و اهل‌بیت پیغمبر (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین بطحایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران این پیوند را تحکیم بخشید و بر همگان لازم است در تحکیم این پیوند که در حقیقت عزت ملت ایران درگرو حفظ این پیوند است، تلاش جدی داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzn05.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما