جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80002
منبع : خبرگزاری ايرنا

ظرفیت فعال سینمایی قم ۶۵ درصد افزایش یافت

قم نيوز : رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: ظرفیت فعال سینمایی قم در سه ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافته است.
ظرفیت فعال سینمایی قم ۶۵ درصد افزایش یافت
ظرفیت فعال سینمایی قم ۶۵ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز محمدکاظم رضوانی اظهار داشت: ظرفیت فعال سینمایی استان از یک هزار و ۱۲۵ صندلی در سه ماهه ابتدایی سال ۹۷ به یک هزار و ۸۵۰ صندلی در مدت مشابه سال جاری افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش تعداد سینماهای استان از ۴ سینما در ابتدای سال ۹۷ به ۶ سینما در ابتدای سال ۹۸ ادامه داد: با افتتاح دو سینمای جدید، در این استان طی ماه های گذشته تعداد سالن های سینمایی استان با رشد ۱۰۰ درصدی از پنج سالن به ۱۰ سالن افزایش یافته است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۳ فیلم در سینماهای استان اکران شده که این آمار نسب به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد.

رضوانی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه، حدود ۱۶۱ هزار بلیت در سینماهای استان به فروش رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد اندک حدود ۳ درصدی را نشان می دهد.

سینمای ونوس با ۳۰۰ صندلی، سینمای تربیت با ۵۰۰ صندلی، سینمای آیه با ۱۴۰ صندلی، سینمای آوینه با ۲۲۰ صندلی و سینمای شهر آفتاب با ۴۹۰ صندلی و سینمای کودک با ۲۰۰ صندلی، سینماهای فعال استان را شامل می شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8yeo.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما