چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 8006
زهره‌وند خبر داد:

تبادل پنج میلیون پیامک در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از تبادل بیش از پنج میلیون پیامک در ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.
تبادل پنج میلیون پیامک در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا زهره‌وند با تأکید بر بالا بودن ظرفیت آنتن دهی تلفن های همراه در استان قم اذعان داشت: در ایام نیمه شعبان تعداد پنج میلیون پیامک تبریک بصورت دوسویه فرستاده شد.

وی ادامه داد: برای افزایش خدمات در محدوده مسجد مقدس جمکران در مراسم نیمه شعبان برای زائران علاوه بر ۵۷ دستگاه تلفن همگانی موجود ۱۶ دستگاه تلفن همگانی جدید نیز نصب شد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۵
مدیرعامل شرکت مخابرات قم در ادامه اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان امسال تلفن ۱۳۵ برای خدمات رسانی در امر تسهیلات به زائران حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اختصاص یافت که در این راستا کارشناسان شرکت مخابرات استان قم در نوبت های مختلف بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی زائران بودند.

وی افزود: شرکت مخابرات قم تسهیلاتی را برای زائران فراهم کرد تا بدون گرفتن کد بتوانند از تلفن همراه خود به سامانه ۱۳۵ متصل شوند و اطلاعات لازم در زمینه های اسکان، تسهیلات، خدمات و ... را کسب کنند.

زهره‌وند با اشاره به افزایش تعداد پاسخگویان به شماره ۱۳۵ در ایام نیمه شعبان امسال تصریح کرد: به بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تماس زائران کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران بصورت ویژه پاسخ داده شد.

وی با بیان این که ارتباط زائران در ایام نیمه شعبان به دو شیوه هوشمند و اپراتوری با سامانه ۱۳۵ انجام شد، ابراز داشت: زائران بعد از دقایقی انتظار به سیستم هوشمند متصل می‌شدند که از این طریق می‌توانستند به سامانه‌های ستاد تسهیلات زائرین ،اسکان فرهنگیان، تصادفات، پلیس و خدمات شهری شهرداری متصل شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات قم با تاکید بر اهمیت ارتباطات سیار در ایام نیمه شعبان، از راه اندازی سه سایت BTS موقت تلفن همراه و سریع النصب در مسجد مقدس جمکران و دو سایت BTS در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

وی به مهمترین اقدامات شرکت مخابرات استان قم در ایام نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: افزایش ظرفیت در ارتباط تلفن‌های همراه، افزایش پذیرش مشترک میهمان به تعداد ۱۰۰ هزار شماره، بالا بردن ظرفیت ترافیک لینکهای BSC در محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و امکانات ارتباط با تلفن ۱۳۵ (راهنمای زائر) بدون کد از جمله مهمترین فعالیت های این شرکت در این ایام بوده است.

افزایش آنتن های BTS در محدوده مسجد مقدس جمکران
مدیرعامل شرکت مخابرات قم از افزایش آنتن های BTS در محدوده مسجد مقدس جمکران خبرداد و گفت: با نصب آنتن‌های BTS جدید در جمکران تعداد آنتن های همراه اول در این محدوده به ۲۳ سایت افزایش یافت.

وی از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان قم در ایام نیمه شعبان را آمادگی کامل کارشناسان فنی شرکت مخابرات عنوان و بیان کرد: ۱۱ دفتر خدمات ارتباطی در نقاط مختلف شهر در این روز به ارائه سرویسهای تلفن همراه پرداختند و در دفتر مخابرات مسجد مقدس جمکران نیز بصورت ۲۴ ساعته خدمات لازم ارائه شد.

زهره وند نصب بیش از ۲۰ کیوسک شارژ گوشی تلفن همراه در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران برای خدمات رسانی بهتر به زائران را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.xdciw6dxvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما