شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 80067
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه 45 خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی قم از ارائه 45 خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم به عنوان یک خدمت ممتاز نام برد و گفت: سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با نام طرح ملی دکتر نوربخش در استان قم راه اندازی شده است.
ارائه 45 خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم
ارائه 45 خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم
به گزارش قم نیوز علی اصغر دادخواه در دیدار مدیران تامین اجتماعی با استاندار قم از پرداخت ماهانه 50 میلیارد تومان به مستمری بگیران استان خبر داد و گفت: 38 هزار و 521 پرونده مستمری بگیری در شعب 4 گانه تامین اجتماعی قم فعال است که با احتساب بیمه شدگان اصلی و تبعی ، بیش از 87 هزار و 522 نفر را شامل می‌شوند.

وی افزود: ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی در استان قم هم اینک به رقم 6 به یک رسیده است در حالی که این ضریب در کشور 5.6 به یک نفر بوده و نقطه سر به سری نیز ضریب 8 به یک نفر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در خصوص ضریب پشتیبانی تصریح کرد: ضریب پشتیبانی به تعداد بیمه پردازان اصلی در برابر مستمری بگیران اصلی گفته می شود و هر چه فاصله این دو مقوله از هم بیشتر باشد صندوق بیمه ای در وضعیت بهتری قرار دارد.

دادخواه تعداد کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی در استان قم را 14 هزار و 280 کارگاه اعلام و تصریح کرد: اداره کل تامین اجتماعی قم تنها دستگاه اجرایی استان است که 100 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری را در راستای کمک به صنایع و حفظ اشتغال پایدار اجرایی کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از ارائه 45 خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم به عنوان یک خدمت ممتاز نام برد و اظهار کرد: با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با نام طرح ملی دکتر نوربخش در استان قم توانسته‌ایم زمینه‌های تحقق دولت الکترونیک را در استان قم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تمام مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در قم می‌توانند با ثبت نام در سامانه eservices.tamin.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور به‌راحتی و بدون حضور در شعبه، خدمت مورد نظر خود را از طریق اینترنت درخواست و نحوه دریافت خدمت را پیگیری و ثبت کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0wna.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما