شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 80093
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
از ۲۹تیر تا ۵ مرداد:

آغاز دورجدید پذیرش سرباز طلبه در آموزش و پرورش

قم نيوز : معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها از فراخوان ثبت نام سرباز طلبه ها از امروز ۲۹ تیر۵ مرداد ۹۸ جهت گذراندن دوره خدمت وظیفه خبر داد.
آغاز دورجدید پذیرش سرباز طلبه در آموزش و پرورش
آغاز دورجدید پذیرش سرباز طلبه در آموزش و پرورش
علیرضا رحیمی قم نیوز با اعلام آغاز دورجدید پذیرش سرباز طلبه درآموزش و پرورش گفت:این فراخوان در راستای اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسری مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در وزارت آموزش و پرورش و توافق بعمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح و مرکزمدیریت حوزه های علمیه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جذب سرباز طلبه ها در گذشته هم انجام گرفته است بر اساس توافق بعمل آمده برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این ظرفیت از 500 نفر به 700 نفر افزایش پیدا کرد.

این کارشناس مسائل تعلیم و تربیت بیان کرد؛ دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برخورداری ازتوانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت های محوله، تعهد به انجام مآموریت های محوله در طول دوران خدمت سربازی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت و تعهد به رعایت شئون روحانیت، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات سطح یک از جمله شرایط فردی جذب سرباز طلبه برای آموزش و پرورش است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها با بیان اینکه اولویت خدمت وظیفه داوطلبان انجام فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مناطق محروم و مدارس شبانه روزی می باشد، اظهارکرد: طلاب مشمول و علاقه مند می توانند تا تاریخ 5 مرداد ماه با مراجعه به معاونت های پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها جهت گذراندن دوره خدمت وظیفه اقدام و ثبت نام نمایند .

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtyeo.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما