قم نيوز : در حالی که تصمیمات سازمان فضای سبز شهرداری قم سوالات زیادی را در بین اصحاب رسانه ایجاد کرده است، مدیرکل این سازمان در بازدیدی گزینشی با تنی چند از خبرنگاران قم، خود را پاسخ‌گو جلوه داد. این در حالی است که وی در اصل از پاسخ‌گویی به خبرنگاران رسانه‌های مستقل طفره رفته است.
فرار مدیرکل فضای سبز شهرداری قم از پاسخ‌گویی به خبرنگاران مستقل / جوادیان از چه چیزی واهمه دارد؟
فرار مدیرکل فضای سبز شهرداری قم از پاسخ‌گویی به خبرنگاران مستقل / جوادیان از چه چیزی واهمه دارد؟
به گزارش قم نیوز جمعی گزینش شده از اصحاب رسانه استان قم ظهر امروز از تعدادی از پروژه‌های عمرانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بازدید کردند.

خبرنگار ۶ خبرگزاری قم (ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم، برنا و مهر) از سوی روابط عمومی شهرداری قم دعوت شده بودند تا در تور بازدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم شرکت کرده و ضمن آشنایی با پروژه‌های این سازمان، سوالات و ابهامات خود را برطرف کنند.

در پایان این بازدید هم کنفرانسی خبری با حضور خبرنگار این ۶ رسانه برگزار شده است و جوادیان، مدیرکل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم به سوالات خبرگزاری‌ها پاسخ گفته است.

به نظر می‌رسد این شگرد نه چندان جدید مدیر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای فرار کردن از پاسخ‌گویی به خبرنگاران مستقل است. در حالی که خبرنگاران خبرگزاری‌های یاد شده در پوشش و انتشار اخبار زحمت زیادی می‌کند اما به سبب سیاست‌های رسانه‌ای و الزامات حاکم بر کار خبرگزاری‌ها، در برخی از مواقع امکان حساب کشی و پاسخ خواستن از مدیران از جمله آقای جوادیان فراهم نیست و این خبرنگاران مستقل و اصحاب فضای مجازی هستند که با سوالات چالشی خود، عرق سرد بر تن مدیرانی چون جوادیان می‌نشانند. 

جوادیان مدیری است که تا پیش از حضور در قم، تجربه فعالیت در شهری کویری را نداشته است و اگر چه با کوله باری از تجربه از اصفهان به قم آمده است اما در سال‌های پر فراز و نشیب فعالیت خود، در قم با فضای سبز قم تجربه‌های جدیدی کسب کرده است. 

قم نیوز ضمن تقبیح ایجاد محدودیت برای اصحاب رسانه در فعالیت خبری، خواستار توضیح روابط عمومی شهرداری،‌ شهردار قم و شورای شهر به سبب این اقدام نادرست و غیر قانونی آقای جوادیان است.

این سوال مطرح است که آقای جوادیان چه چیزی را مخفی می‌‌کند که از حضور خبرنگاران مستقل و بدون محدودیت واهمه دارد؟

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcjvveo.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن
به ایشان بارها و بارها نسبت به عدم انتخاب صحیح پوشش فضای سبز شهره قم هشدار داده شده است اما توجهی نمی کنند و کمیته فنی کارشناسی فضای سبز برای قم تشکیل داده اند اما گویا قم را با مناطق معتدل و یا حتی سرد سیر اشتباه گرفتند و خیال می کنند هر درختی که مثلا در اصفهان یا مشهد و تهران رشد می کند در قم نیز رشد می کند. امروز اول مرداد 1398 خورشیدی است کافی است نیم نگاهی به وضع نزار فضای سبز شهر قم بیندازید و ببینید درختانی چون نارون و زبان گنجشک توت زیتون تلخ و نظیر این درختان دچار مرگ زود رس شده اند چرا؟ چون تحمل گرمای شدید بالای 45 درجه ای قم را ندارند و حال آن که درختانی نظیر اکالیپتوس نخل زیتون سدر و کنار و نظایر آن طراوت خاص خود را دارند. ادامه این نوع مدیریت خسارت به شهر قم است و نیز بیت المال است. درخت کاج می کارند تا 100 سال دیگر حد اکثر به 3 تا 4 متر ارتفاع برسد درختی که نه زیبایی دارد و نه سایه و نه طراوتی.