شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 80103
منبع : قم نیوز

تخلفات میلیاردی یکی از مدیران قم و تغافل مدیران ارشد و دستگاه‌های نظارتی

قم نيوز : در حالی که دستگاه های نظارتی و مدیران ارشد استان از تخلفات یکی از مدیران ادارات قم با خبر هستند، اما به دلایلی هیچ اقدامی برای برکناری و رسیدگی به این تخلفات انجام نمی‌شود. قم نیوز خواهان رسیدگی سریع به تخلفات وی است.
تخلفات میلیاردی یکی از مدیران قم و تغافل مدیران ارشد و دستگاه‌های نظارتی
به گزارش قم نیوز یکی از مدیران کل قم در چند سال اخیر تخلفات سنیگنی را از محل درآمد فروشگاه متعلق به خدمت‌پذیران خود که از نظر اداری، ولایتی بر آن ندارد انجام داده است.

گزارش تخلفات این مدیر برای همه نهادهای نظارتی از جمله بازرسی ارشد آن اداره در تهران، سازمان بازرسی قم، دفاتر نمایندگان قم و دستگاه‌های امنیتی به سبب حساسیت موضوع فعالیت این اداره، ارسال شده است.

نکته جالب توجه این است که یکی از طلاب سال گذشته پس از اطلاع از تخلفات گسترده این مدیر، مراتب را به ائمه جمعه قم اطلاع می‌دهد و یکی از آن‌ها نیز موضوع را برای پیگیری به این مدیر منعکس می‌کند و از وی طلب پاسخ می‌کند.

مدیر متخلف، در پی اطلاع از این گزارش، از طلبه مذکور به دادگاه ویژه روحانیت با عنوان نشر اکاذیب و افترا شکایت می‌کند که پس از بررسی و احضار بیش از ۱۰ از نفر پرسنل آن اداره به عنوان شاهد، رای دادگاه بدوی، به نفع طلبه و مبنی بر صحت گزارش صادر شده است.

در حال حاضر به سبب عدم رسیدگی به تخلفات این مدیر، نامبرده در حال پرونده سازی و انتقام گیری از پرسنل شهادت دهنده بر تخلفاتش می‌باشد.

قم نیوز از دستگاه‌های ناظر، دادستان محترم، سازمان بازرسی، ائمه جمعه و استاندار پاک دست قم تقاضا می‌کند قبل از انتشار جزئیات تخلفات این مدیر، لکه ننگ را از دامان ادارات قم پاک کرده و از امنیت روانی مردم پاسداری کنند. همچنین جای سوال دارد که چرا سازمان بازرسی قم با علم به تخلفات نامبرده، نسبت به ارسال پرونده این تخلفات به دادگاه اقدام نمی‌کند؟

در صورت عدم رسیدگی جدی، قم نیوز مجبور به عمل به رسالت رسانه‌ای خود خواهد شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbf8bw.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسینی
احسنت به این شجاعت و حق طلبی که امروز گمشده جامعه ماست انشاله در این راه از تهدیدها و فشارهای صاحبان زر و زور نهراسید. انشاله این فرد بظاهر محترم هم بسزای چندین سال غصب میزهای مدیریت و حکومت دیکتاتورمابانه خود برسد.
باتشکراز مسولیت پذیری قم نیوز. انتظار توضیحات بیشتر داریم
احتمالا مصلحت اندیشی مدیران باعث عدم واکنش شده است خوب است سفارش امیرمومنان علی ع را به مالک اشتر مدیران روزانه بخوانند تا شاید بهتر عمل کنند و تخلف را مصلحت اندیشی نکنند و اضافه شود که از قوه قضائیه که شعار تحول را سر لوحه قرار داده انتطار است با سرعت رسیدگی کند.
ه م
باید قاطع و با اقتدار با این دزدان بیت المال برخوردشود در هر پست و مقام و شخصیت ظاهری که می باشد