يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 80132
منبع : خبرگزاری فارس

قهرماني ستارگان مهام‌پليمر قم در جام كرامت

قم نيوز : رقابت‌هاي فوتسال جام كرامت با رقابت دو تيم قمي، دو ميهماني خارجي و قهرماني فوتساليست‌هاي تيم ستارگان مهام‌پليمر قم به كار خود پايان داد.
قهرماني ستارگان مهام‌پليمر قم در جام كرامت
قهرماني ستارگان مهام‌پليمر قم در جام كرامت
به گزارش قم نیوز در روزهای فرخنده ماه ذی‌القعده که با دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) هم‌زمان بود، توسط اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی فعال در قم برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سطح شهر قم اجرا شد.

یکی از مسابقات جذاب و تماشایی برای علاقمندان به پرطرفدارترین رشته ورزشی تیمی بین قمی‌ها یعنی فوتسال با حضور دو تیم از استان قم و دو میهمان خارجی از کشور همسایه یعنی عراق برگزار شد، رقابت‌هایی که در آن تیم‌های مهام‌پلیمر قم و خدام حضرت معصومه (س) برابر رقبا به میدان رفتند.

در این دوره از مسابقات فوتسال چهار جانبه به مناسبت دهه کرامت تیم‌های البلد عراق و الابطال عراق با رقبای قمی خود در سالن ورزشی شهید رجایی برگزار شد، رقابت‌هایی که تیم‌های شرکت کننده در آن به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم فوتسال ستارگان مهام پلیمر قم قهرمان شد.

تیم ستارگان مهام‌پلیمر قم در نخستین مسابقه خود با نتیجه پرگل ۱۳ بر ۳ از سد البلد عراق گذشت و در مسابقه دوم با نتیجه ۲۲ بر ۸ تیم خدام حضرت معصومه را شکست داد تا با کسب برتری 8 بر 3 برابر تیم الابطال عراق عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است: مهام‌پلیمر در رشته پرطرفدار و پرمخاطب فوتبال امسال نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور است و تمرینات این تیم از خرداد ماه زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است تا این تیم از مهر ماه برای صعود به لیگ برتر به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdxf0j.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما