يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 80140
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای هفتگی برنامه‌های ورزش همگانی در قم با مشارکت ادارات

قم نيوز : استاندار قم گفت: باید هر هفته یک دستگاه اجرایی در استان، متولی اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در قم شود و باید این برنامه‌ها توسط صدا و سیما انعکاس پیدا کند.
اجرای هفتگی برنامه‌های ورزش همگانی در قم با مشارکت ادارات
اجرای هفتگی برنامه‌های ورزش همگانی در قم با مشارکت ادارات
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سند تحول ورزش همگانی استان قم اظهار کرد: باید این سند با توجه به اسناد بالادستی نوشته و در این زمینه، نقطه نظرات کارشناسی دستگاه‌های مخلف اخذ شود.

وی ادامه داد: در اهمیت ورزش همگانی هیچ شکی وجود ندارد و برای تقویت نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان قم، توسعه ورزش همگانی مورد تاکید مدیریت استان  است.

استاندار قم افزود: در توسعه ورزش همگانی باید بیشتر از کمیت به دنبال افزایش کیفیت باشیم، باید ورزش همگانی در استان همه گیر شود و نباید به آمارهای موجود دل خوش باشیم.

سرمست با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان قم در توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: باید هر هفته یک دستگاه اجرایی در استان، متولی اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در قم شود و باید این برنامه‌ها توسط صدا و سیما انعکاس پیدا کند.

وی ادامه داد: برگزاری المپیادهای ورزشی مورد تاکید مدیریت استان قم است و وظیفه ذاتی تمام دستگاه‌های استان در توسعه ورزش، امری قطعی است.

استاندار قم افزود: یکی از راهکارهای همگانی کردن ورزش، خارج کردن آن از دولتی بودن و تسری دادن آن به عمق مردم است، به همین دلیل باید از ظرفیت سازمان‌های مرم نهاد در این زمینه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امکان برگزاری یک سری برنامه‌های شاخص در خود قم در زمینه ورزش همگانی وجود دارد و باید از تجربه شهرهای دیگر در زمینه دوچرخه سواری در قم استفاده کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxsq4.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما