کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب وتمدن نوین اسلامی» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 30 تير 1398 ساعت 18:11

دبیر اجرایی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی گفت: این همایش دهه فجر امسال در قم برگزار می‌شود و پایان مهرماه آخرین فرصت ارسال مقالات است.


به گزارش قم نیوز علی اصغر ثنایی ظهر امروز در نشست بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی که در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در فضای علمی برای سطوح جامعه تبیین شود.

وی افزود: نسلی که باید پیگیر ابعاد بیانیه شود نسل جوان جامعه است و جوانان باید اهداف رهبری در چهل ساله دوم را پیگیری کنند.

دبیر اجرایی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری همایش تصریح کرد: چیستی و چرایی تحول و دستاوردهای جمهوری اسلامی و نهادهای علمی با تاکید نسل جوان از جمله محورهای این همایش است.

ثنایی بیان کرد: همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی دهه فجر امسال برگزار می‌شود و پایان مهرماه آخرین فرصت ارسال مقالات است، کمیته‌هایی در این زمینه تدوین شده مقالات رامورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیتی که در دفتر تبلیغات وجود دارد قدم و گام محکمی برداشته شود که اگر افراد و مراکز دیگری که قصد ادامه این راه و تدوین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند از محتوای غنی برخوردار باشند.

دبیر اجرایی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته حدود 35نشست و مصاحبه و کرسی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود و کمیته اطلاع‌رسانی آنها را اعلام می‌کنند.

ثنایی عنوان کرد: علم و پژوهش، اقتصاد، استقلال و آزادی، سبک زندگی، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی و مرزبندی با دشمن در روابط خارجی بخش‌های اصلی محور سوم همایش هستند.

وی با بیان اینکه نهادهای علمی و بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش نسل جوان بخش ویژه این همایش است،خاطرنشان کرد: ضعف محتوا در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب از معضلات تبیین و اجرای این بیانیه بوده که تلاش می‌شود این کمبود در قالب این همایش از بین برود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 80144

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80144/همایش-ملی-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-وتمدن-نوین-اسلامی-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir