يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 80148
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام فرخ فال:

گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوند

قم نيوز : رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما باید گروه های مردمی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهیم، در مساجد و مدارس علمیه ظرفیت های فراوانی وجود دارد تا این گروه ها در آن ایجاد شود؛ در این صورت آمران به معروف و ناهیان از منکر با پشتوانه محکمی به این فریضه الهی می پردازند.
گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوند
گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام احمد فرخ فال پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: امر و نهی کردن معنای غالب امر به معروف و نهی از منکر را دارا می باشد و معنای امر و نهی به معنای ناراحتی در مباحث اصول تعریف نشده است.

وی افزود: آنچه ضامن اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، یک طرح جامع و یک بسته کاربردی کارآمد بوده و اگر ما مقدمات و پیش نیازهای آن را در اختیار نداشته باشیم، شاهد نتیجه معکوس می شویم، کما اینکه معکوس نتیجه داده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما مراکز فرهنگی و علمی  مختلفی در کشور داریم و مساجد ما به عنوان مراکز فرهنگی باید احیا شود.

حجت الاسلام فرخ فال مطرح کرد: باید گروه های مردمی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهیم، در مساجد و مدارس علمیه ظرفیت های فراوانی وجود دارد تا این گروه ها در آن ایجاد شود؛ در این صورت آمران به معروف و ناهیان از منکر با پشتوانه محکمی به این فریضه الهی می پردازند.

وی اضافه کرد: ضابطین و مسئولین این امر باید وارد کار شوند و در این زمینه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر یاری برسانند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaa6na.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما