دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 80197
منبع : خبرگزاری فارس

روز قم باید به یک جریان تبدیل شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم گفت: روز قم ظرفیت‌های زیادی را برای این شهر فراهم می‌کند، البته در نخستین سال صرفا به دنبال معرفی روز قم هستیم تا در آینده این روز به یک جریان تبدیل شود.
روز قم باید به یک جریان تبدیل شود
روز قم باید به یک جریان تبدیل شود
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اظهار کرد: حرکت کاروان مردمی در این روز به ابتکار شهرداری قم آغاز شد، آغاز بحث دهه کرامت هم از شهرداری قم بود.

وی ادامه داد: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و به این دلیل مورد هجمه دشمن است، بحث هویت مردم قم و افتخار کردن مردم به این هویت دستور کار شهرداری در روز قم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم افزود: روز قم ظرفیت‌های زیادی را برای این شهر فراهم می‌کند، البته در نخستین سال صرفا به دنبال معرفی روز قم هستیم تا در آینده این روز به یک جریان تبدیل شود و روز قم، ظرفیت‌های اقتصادی در آینده فراهم می‌کند.

مقیمی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهر قم اظهار کرد: مناسب است که زمان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قم همزمان با روز قم باشد.

وی ادامه داد: اگر ظرفیت دستگاه‌های مختلف شهر قم در روز قم در کنار یکدیگر قرار بگیرد، می‌توان مردم را در این روز خوشحال کرد، امکان برگزاری برنامه‌های میدانی در روز قم وجود دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefz8v.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما