دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 80205
منبع : خبرگزاری تسنیم

قهرمانان آسیایی و جهانی سال 97 ورزش قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش قم در سال ۹۷ با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
قهرمانان آسیایی و جهانی سال ۹۷ ورزش قم تجلیل می‌شوند
قهرمانان آسیایی و جهانی سال ۹۷ ورزش قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم هر ساله با تأخیر بسیار زیادی برگزار می‌شد اما امسال با آمدن مدیرکل جدید سنت‌شکنی شده و در نیمه نخست سال به انجام می‌رسد

بنابر اعلام رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان آئین تجلیل از مدال‌آوران آسیایی و جهانی ورزش قم در روز چهارشنبه دوم مرداد در سالن همایش‌های سازمان آب برگزار می‌شود.

 در حالی‌ که در سال‌های گذشته تعداد زیادی از ورزشکاران حتی مدال‌های مسابقات چندجانبه سبکی مورد تقدیر قرار می‌گرفت، امسال تنها بیست ورزشکار استان تجلیل می‌شوند.

شنیده‌ها حاکی از آن است در مراسم روز چهارشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس و سایر مسئولان استانی حضور دارند که البته تاکنون اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

اما 20 ستاره ورزش قم که در میادین مختلف خوش درخشیده‌اند و کسب مدال جهانی و آسیایی مهم‌ترین افتخار این ورزشکاران در سال 97 بوده شامل مهدی ابراهیمی، علی‌اکبر حیدری، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در رشته کشتی، حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته، امیر مهدی‌زاده و حسین خدری در رشته کاراته، مهدی جمالی در فوتبال هفت نفره، محمد محمدنژاد در بسکتبال با ویلچر، محمدرضا شعبانی در پاراتکواندو، مهدی رضایی در رشته دو و میدانی، علی زینال‌وند فوتبال ناشنوایان، اسماعیل شاه‌زید فوتسال ناشنوایان، علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم عروجی و سعید تقی‌زاده در فوتسال، سجاد قربانی و مهدی صبری در واکو - رزمی، محمدحسن حبیبی در ورزش تنیس روی میز و علی شریفیان مهر در کوهنوردی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نکته قابل‌توجه در مراسم تجلیل حضور چهار کشتی‌گیر و سه فوتسالیست مدال‌آور است که از این حیث هیئت کشتی و فوتبال رکورد بیشترین قهرمان را دارند و ازسویی دیگر پیشرفت چشمگیر ورزش کوهنوردی استان است که در سال‌های اخیر حرفی برای گفتن نداشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenw8v.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما