کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله وحید خراسانی: حجاج برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنند

خبرگزاری تسنیم , 31 تير 1398 ساعت 16:47

مرجع تقلید شیعیان با دعا برای سلامتی حجاج گفت: در این سفر برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنید.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله وحید خراسانی امروز در دیدار اعضای بعثه حج و زیارت پس از پاسخ دادن به استفتائات مطرح‌ شده در مورد حجّ و استماع گزارشی از فعالیت سال‌های گذشته بعثه، از جمله پاسخ‌گویی حضوری و تلفنی 24 ساعته به حجاج، پاسخ‌گویی از طریق اپلیکیشن احکام، تهیه و نشر احکام مبتلابه حج در فضای مجازی و غیره، خطاب به روحانیون حاضر در حج و اعضای بعثه اظهار داشت: کار شما جواب دادن به سؤالات و رسیدگی به امور حجاج است که این بهتر از اعمال مستحبی است.

مرجع تقلید شیعیان در توصیه‌ای به کسانی که به حج مشرف می‌شوند، افزود: کسانی که حجّ واجب انجام می‌دهند، اصل عمل حج را برای خود و ثوابش را به حضرت امام حسن عسکری(ع) هدیه کنند و کسانی که حجّ مستحبی انجام می‌دهند بهتر است به نیابت از آن حضرت باشد.

آیت‌الله وحید خراسانی  ابراز کرد: حجاج در مسیر رفت‌ و آمد، سوره توحید خوانده و به امام زمان (عج) هدیه کنند.

وی در ادامه با توجه به عظمت قبرستان بقیع و زیارت چهار امام مدفون در این حریم مقدس، خاطرنشان کرد: زائران بقیع، با پای‌برهنه مشرف شوند؛ سعی کنید این سنّت را انجام داده و به دیگر زائران برسانید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان پس از دعا برای سلامتی حجاج، توصیه کرد: در این سفر برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنید.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 80208

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80208/آیت-الله-وحید-خراسانی-حجاج-ظهور-امام-زمان-عج-بسیار-دعا-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir