کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی برگزار شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 31 تير 1398 ساعت 21:31

همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی پیش از ظهر امروز با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز پیش از ظهر امروز همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی در قم برگزار شد. هدف از این همایش هم فکری و استفاده از نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی برای استفاده،‌بهتر در امر تبلیغ، رفع آسیب ها و ارائه راهکارهای بهتر برای تبلیغ دین عنوان شده است.

تربیت مبلغان متخصص در حوزه های مختلف بیان احکام، تفسیر، تبلیغ، فرق و ادیان، حضور مبلغان قوی در مناطق آسیب پذیر، حضور مبلغان درمناطق محروم، حمایت ازمبلغان به صورت قوی تر و بهتر، توجه بیشتر به مبلغین بین المللی، اعزام مبلغین به خارج کشور برای تبلیغ تشیع، تربیت مبلغ مدرن و زبان دان، استفاده از نخبگان تبلیغی در موارد مختلف تبلیغی، فرق و ادیان و...، بیان مباحث انگیزیشی برای مبلغان، ایجاد امید در بین مبلغین، بیان مهارت اجتماعی برای مبلغین، استفاده از ظرفیت های خانواده های طلاب، اعزام مبلغین بومی به مناطق و... از جمله مهمترین مباحث، دغدغه ها و پیشنهادهای مطرح شده استعدادهای برتر تبلیغی بوده است.

در این همایش بر رفع آسیب های تبلیغی، تقویت شبکه تبلیغی در مناسبت های تبلیغ و حضور مبلغین در مدارس آموزش و پرورش تأکید شده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 80215

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80215/همایش-نخبگان-استعدادهای-برتر-تبلیغی-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir