کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم خبر داد؛

صعود نماینده فوتسال قم به جمع ۴ تیم برتر لیگ نوجوانان

خبرگزاری مهر , 31 تير 1398 ساعت 21:09

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم از صعود نماینده فوتسال قم به جمع ۴ تیم برتر لیگ نوجوانان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز رضا بمانی اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی نوجوانان کشور در مرحله گروهی به پایان رسید و فوتسال قم در جمع ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی این پیکارها یک نماینده دارد و این فرصت را به دست آورده تا در این رده سنی کسب جام کند.

وی افزود: نماینده فوتسال قم با نام تیم سوهان محمد سیمای قم توانست در پایان دور گروهی با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین جدول گروه یک شود و با قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از تیم‌های شهرداری ساوه و شهرداری رشت و البته گیتی پسند اصفهان، رویش فدک و ابراهیمی مشهد به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شود.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: نوجوانان فوتسالیست قم در دور رفت این رقابت‌ها در قم میزبان بودند اما بر خلاف پیش بینی‌ها نتایج خوبی کسب نکردند و این موضوع سبب نگرانی اهالی فوتسال قم شده بود با این حال عملکرد این تیم در دور برگشت در اصفهان شگفت انگیز بود.

بمانی بیان داشت: تیم محمد سیمای قم در دور برگشت با پیروزی بر حریفان و مدعیان صعود، امتیازات از دست رفته دور رفت را جبران کرد و در نهایت با صدرنشینی و همراه با تیم شهرداری ساوه به مرحله نهایی رفت در حالی که از گروه دوم نیز تیم‌های منصوری شاد کاشان و شهسوار بندر عباس به مرحله نهایی رسیده‌اند.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال جوانان سوهان محمد سیمای نیز کار خود را در لیگ برتر جوانان آغاز کرده و از ۲ بازی خود در ساری صاحب یک پیروزی و یک شکست است و در آینده تیم امید فوتسال قم نیز در لیگ برتر امید کار خود را در لیگ کشوری آغاز خواهد کرد ضمن اینکه تیم نونهالان نیز در مسابقات دسته اول کشور توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 80220

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80220/صعود-نماینده-فوتسال-قم-جمع-۴-تیم-برتر-لیگ-نوجوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir