پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80355
منبع : خبرگزاری فارس

وجود 252 واحد تولیدی راکد در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 252 واحد تولیدی راکد در استان داریم که کمیته احیای این واحدها ایجاد شده است.
وجود 252 واحد تولیدی راکد در قم
وجود 252 واحد تولیدی راکد در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی راکد استان قم اظهار کرد: 252 واحد تولیدی راکد در استان داریم که کمیته احیای این واحدها ایجاد شده است تا از طریق این کمیته بتوانیم واحدهای تولیدی راکد قم را دوباره احیا کنیم.

وی ادامه داد: مدافع تولید تا جایی هستیم که جفا در حق مصرف شده صورت نگیرد، واحد نظارت و بازرسی داریم که در زمینه مصرف مواد پتروشیمی در واحدهای تولیدی استان قم بازرسی انجام داد و با واحدهای تولیدی که با این مواد تولید انجام ندادند و مواد پتروشیمی را در بازار آزاد فروختند، را به فروش برساند اغماض نکردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برای واحدهای تولیدی متخلف که اقدام به عرضه مواد اولیه خارج از ضوابط قانونی کردند، پرونده تعزیرات تشکیل دادیم که برای برخی از آن‌ها رای صادر شد.

سیجانی تحریم را هم تهدید و هم فرصت دانست و تصریح کرد: تحریم تهدید در بازارهای صادراتی به وجود آورد و برای ورود مواد اولیه مشکل ایجاد کرد، ولی در زمینه داخلی سازی صنعت و گسترش بازار واحدهای تولیدی فرصت به وجود آورد و هم اکنون خودروسازان به سراغ قطعه سازان داخلی رفتند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم، یک سری واحدهای تولیدی داریم که می‌توانند نیازهای واحدهای تولیدی آسیب دیده در زمان تحریم را تامین کنند، ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای تولیدی به نفع بخش تولید است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamena.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما