پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 80365
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در بهبهان / جدال 7 امتيازي‌ها در ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم در ديداري حساس از بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر اهورا بهبهان صف‌آرايي مي‌كند.
سوهان قم در بهبهان / جدال 7 امتيازي‌ها در ليگ برتر فوتسال
سوهان قم در بهبهان / جدال 7 امتيازي‌ها در ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر چهارمین روز مرداد ماه وارد دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست می‌شود و در یکی از هفت مسابقه بین 14 تیم حاضر در این دوره، نمایندگان فوتسال قم و بهبهان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم از ساعت 18 عصر جمعه در میهمانی تیم اهورا بهبهان به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که بین تیم‌های رده‌های بالای جدول رده‌بندی برگزار می‌شود، تیم‌هایی که تا قبل از رویارویی با یکدیگر هفت امتیاز اندوخته‌اند و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

نماینده فوتسال استان قم با هدایت سیدمهدی غیاثی از چهار بازی قبل خود دو پیروزی مقابل تیم‌های لبنیات ارژن شیراز و شاهین کرمانشاه کسب کرده، به مقاومت البرز باخته و با تیم گیتی‌پسند اصفهان به نتیجه تساوی دست یافته تا با هفت امتیاز در دومین بازی خارج از خانه این فصل به میدان برود.

تیم فوتسال اهورا بهبهان نیز به عنوان یکی از پدیده‌های این فصل از چهار بازی قبل خود هفت امتیاز اندوخته و در شرایطی که از دو رویارویی قبلی خود با تیم سوهان محمد سیمای قم یک باخت و یک تساوی در کارنامه دارد و بعد از متوقف کردن نماینده قم در بازی برگشت فصل گذشته، برای سومین بار برابر محمد سیمای قم قرار می‌گیرد.

این در حالی است که هم اکنون تیم‌های سن‌ایچ ساوه و حفاری اهواز با کسب 9 امتیاز رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارند و تیم‌های اهورا بهبهان و سوهان محمد سیمای قم با هفت امتیاز سوم و چهارم هستند اما این رده‌بندی در هفته پنجم قابل تغییر است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcbsfbw.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما