پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 80385
منبع : خبرگزاری فارس

تجليل از 47 چهره شاخص ورزش قم

قم نيوز : مدال‌آوران رقابت‌هاي آسيايي و جهاني به همراه داوران و مربيان قمي حاضر در مسابقات برون‌مرزي سال 1397 در كنار سه چهره پارالمپيكي و خانواده دو شهيد ورزشكار در قم تجليل شدند.
تجليل از 47 چهره شاخص ورزش قم / قدرداني از خانواده 2 شهيد ورزشكار
تجليل از 47 چهره شاخص ورزش قم / قدرداني از خانواده 2 شهيد ورزشكار
به گزارش قم نیوز تجلیل از افتخارآفرینان ورزش قم در میادین برون‌مرزی سال گذشته بهانه‌ای بود تا مسوولان ارشد استان قم در مراسمی ورزشی و ورزشکاری گردهم آمده و روزی خاطره‌انگیز را برای ورزش قم در مرداد ماه سال 1398 رقم بزنند، روزی که در آن علاوه بر مدال‌آوران ورزش قم، از مربیان، داوران و چهره‌های پارالمپیکی ورزش قم نیز قدردانی شد.

در این مراسم از چهار چهره مدال‌آور رشته کشتی به نام‌های مهدی ابراهیمی، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و علی‌اکبر حیدری، امیر مهدی‌زاده و حسین خدری از رشته کاراته، محمدرضا شعبانی از رشته پاراتکواندو، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید تقی‌زاده و ابوالقاسم اروجی از رشته فوتسال تجلیل شد.

همچنین حسین گلستانی از رشته والیبال نشسته، محمد محمدنژاد از بسکتبال با ویلچر، مهدی جمالی فوتبال هفت نفره، مهدی رضایی دوومیدانی، حسین خدری علی زینال وند فوتبال ناشنوایان، اسماعیل شاه‌زید فوتسال ناشنوایان، سجاد قربانی و مهدی صبری در رشته واکو، محمدحسن حبیبی در تنیس روی‌میز و علی شریفیان‌مهر در رشته کوهنوردی مورد تجلیل قرار گرفتند.

16 داور ورزش استان قم به نام‌های ابوالقاسم پایدار در کاراته، محمد ابراهیم‌زاده در والیبال، محمد عموئیان در تنیس روی‌میز، محمدحسن حسین‌زاده و امید مقدس‌زاده در بدمینتون، مجید عباس‌زاده در بوکس، محمدکاظم حججی در سه‌گانه، محمدرضا لاجوردی‌زاده در شطرنج، روح‌الله دایی، محسن ربانی، علی‌اصغر منفرد و معصومه باغبان در دوومیدانی، مهدی نعمتی در کبدی، محبوبه سالخورده در ووشو و منصوره مشرفی‌پور در فوتبال بانوان نیز قدردانی شدند.

همچنین ستاد برگزاری آیین تجلیل از چهره‌های افتخار آفرین سال 1397 میادین برون‌مرزی ورزش قم از هشت مربی قمی تیم‌های ملی به نام‌های علی رضایی و محمدرضا اسحاقی در دوومیدانی، روح‌الله میکائیلی در کشتی فرنگی، مجید عبدالحسینی در کاراته، مجید نوش‌آبادی در اسکیت، محمدرضا مطیع در بدمینتون، ابوالقاسم پایدار در کاراته و سیما شاهزاده در جودو قدردانی کرد.

تجلیل از مهدی مرادی‌گنجه نخستین ورزشکار المپیکی قم در سال 1988، سیدسعیدرضا چاووشی دارنده مدال برنز پارالمپیک 1988 سئول به عنوان نخستین مدال‌آور پارالمپیکی ورزش قم و فاطمه متقی‌کاشانی مربی تیم ملی تیراندازی با کمان زنان ایران در پارالمپیک 2012 لندن بخش دیگری از این مراسم بود، ضمن اینکه از خانواده شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه و شهید دفاع مقدس حمید کاشانیان نیز به عنوان شهدای ورزشکار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdks0j.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما