پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 80391
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده انتظامی قم خبر داد؛

توقیف بیش از ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از توقیف ۵۰۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در قم خبر داد.
توقیف بیش از ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم
توقیف بیش از ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه‌های ماینر تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک صنعتی قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سلفچگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه پس از بررسی و تأیید صحت خبر و هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس طی بازرسی صورت گرفته از یک شرکت ۴۵۹ دستگاه ماینر برای تولید ارز دیجیتال - بیت کوئین و یک شرکت دیگر ۴۵ دستگاه در مجموع به ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سرقت اموال متقاضیان کار با پیشنهاد دستمزد ۳۰ میلیون ریالی

سردار آقاخانی همچنین از دستگیری سارقی خبر داد که پس از آشنایی با افراد و پیشنهاد دستمزد ۳۰ میلیون ریالی، در فرصتی اموال متقاضیان کار را سرقت می‌کرد.

وی اظهار داشت: در پی طرح شکایت ۲ تن از افراد جویای کار در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر اینکه فردی با پیشنهاد دستمزد ماهانه ۳ میلیون تومان حقوق، آن‌ها را در فرصتی مناسب مسموم و اموال با ارزششان را سرقت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد سارق افراد جویای کار را در استان‌های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه‌های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب‌آور آن‌ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزششان را سرقت می‌کرد.

وی گفت: سپس مأموران طی بازدید از محل وقوع جرم و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده، متهم را شناسایی و مشخص شد اهل یکی از استان‌های همجوار بوده و برای اجرای مجدد سناریوی سرقت عازم شهر قم شده است.
وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان و در اقدامی غافلگیرانه نامبرده در پایانه مسافربری حین پیاده شدن از اتوبوس شناسایی و دستگیر شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات به ۴ فقره سرقت اذعان و سرانجام به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی گیری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر تریاک را با یک دستگاه پژو پارس، از یک استان مرکزی به قم منتقل کند بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سردار آقاخانی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و ۲ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، ۵۲ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف تجهیزات پزشکی احتکار شده در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: یک واحد صنفی به دلیل احتکار تجهیزات پزشکی در قم پلمب شد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در طبقه زیرین یک مغازه اقدام به احتکار وسایل و تجهیزات پزشکی می‌کند، مأموران کلانتری ۱۵ با همکاری بازرسان و نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و معاون دادستان از محل مورد نظر بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در ادامه طی بازرسی از محل مورد نظر، تخلف این واحد صنفی به دلیل احتکار اقلام تجهیزات پزشکی محرز شد.

سرهنگ جعفریان خاطرنشان کرد: در این بازرسی تجهیزات و اقلام پزشکی از قبیل گاز استریل، دستگاه تست قند خون، آب مقطر، ژل تزریقی و لوازم ارتوپدی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سپس با پلمب و دستگیری متصدی این واحد متخلف، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6ena.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما