جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 80402
منبع : خبرگزاری فارس

سریال حضرت معصومه(س) ساخته شود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک دینی به این شهر و حضرت معصومه(س) داریم و از آقای افشار درخواست داریم که پیگیر ساخت سریال حضرت معصومه(س) که از سال‌ها قبل مطرح شده باشند و نمایندگان مجلس و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه حامی ایشان و تیم ساخت فیلم خواهند بود.
سریال حضرت معصومه(س) ساخته شود
سریال حضرت معصومه(س) ساخته شود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی در تجمع بزرگ روحانیون، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی که با حضور بازیگران فیلم و مسئولین موسسه شهید آوینی، پس از نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس برگزار شد، ضمن تقدیر از سازندگان سریال گاندو اظهار کرد: جواد افشار در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و امروز نیز در سنگر هنر در حال مقابله با دشمن هستند.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه مسیر سریال سازی در حوزه نفوذ و جاسوسی تصریح کرد: خصوصا در سال‌های اخیر پرونده‌های این چنینی زیاد بوده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: البته ما یک دینی به این شهر و حضرت معصومه(س) داریم و از آقای افشار درخواست داریم که پیگیر ساخت سریال حضرت معصومه(س) که از سال‌ها قبل مطرح شده باشند و نمایندگان مجلس و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه حامی ایشان و تیم ساخت فیلم خواهند بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxo0j.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما