شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 80416
منبع : خبرگزاری فارس

تصادفات عصر جمعه 18 مجروح و دو کشته بر جای گذاشت

قم نيوز : سخنگوی اورژانس قم با اشاره وقوع دو تصادف در محورهای سلفچگان – تاج خاتون و روستای ورجان گفت: در این تصادفات 18 نفر مصدوم شده و 2 نفر نیز جان باختند.
تصادفات عصر جمعه 18 مجروح و دو کشته بر جای گذاشت
تصادفات عصر جمعه 18 مجروح و دو کشته بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی با اشاره به حوادث رخ داده در عصر روز جمعه گفت:در حالی که سه دستگاه آمبولانس اورژانس در حریق گسترده ای مربوط به یک انبار در شهر استقرار داشتند در تصادفی جاده‌ای و در بخش سلفچگان -جاده تاج خاتون برخورد چندین خورد 11 مجروح و فوتی بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: پنج آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به فواصل مختلف با توجه به تعداد و وضعیت مجروحین به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس قم بیان کرد: در این تصادف 2 نفر جان باخته و 9 تن دیگر مجروح شدند که متاسفانه حال برخی مجروحین نیز وخیم گزارش شده است .

وی با اشاره به دیگر حادثه رخ داده گفت: دقایقی پس از این حادثه برخورد 4 خودروی سبک دربخش کهک (حوالی ورجان) 9 مجروح به جای گذاشت.

فراهانی بیان کرد: 4 دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ ازبخش کهک و از شهرقم برای انتقال مجروحین این حادثه به محل تصادف اعزام شده و 8 مجروح پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های شهر منتقل شده و یک مجروح نیز در محل بصورت سرپایی درمان شد.

سخنگوی اورژانس قم گفت: تعدد تردد در بخش کهک در طول ایام سال بویژه ایام تعطیلات و اخر هفته موجب افزایش تصادفات در این بخش می‌شود که پایگاه اورژانس ۱۱۵ مستقر دراین بخش پاسخگوی نیاز بخش کهک نبوده و انتظارمی‌رود مسؤولان شهرستان و محلی نسبت به تامین فضایی برای حضور و ایجاد پایگاه دوم اورژانس دربخش اقدام لازم را انجام دهند.

فراهانی بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ استان با وجود مشکلات فراوان اعتباری و لجستیک آمادگی دارد برای رفاه حال هموطنان و تسریع در زمان رسیدن بربالین مجروحین درصورت واگذاری فضای فیزیکی موردتایید نسبت به استقرار کارشناس فوریت پزشکی، آمبولانس و تجهیزات لازم اقدام کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciq5av.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما