شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 80440
منبع : خبرگزاری ايرنا

قم قهرمان سبک شوتوکان کاراته کشور شد

قم نيوز : رئیس هیات کاراته قم با اشاره به میزبانی قم از بیستمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شوتوکان کاراته ۲ ایران گفت: در این رقابت‌ها استان‌های قم،‌ فارس و تهران به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.
قم قهرمان سبک شوتوکان کاراته کشور شد
قم قهرمان سبک شوتوکان کاراته کشور شد
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، ‌جوانان و بزرگسالان با حضور ۵۱۰ کاراته‌کار از ۱۹ استان کشور در ۲ سبک کاتا و کمیته از سوم تا چهارم مردادماه در مجموعه ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم ترتیب یافت.

وی با اشاره به اهمیت سبک شوتوکان کاراته ۲ اظهار داشت: مدال‌های این سبک،‌ نیمی از مدال‌های جهانی و آسیایی کشور را به خود اختصاص داده که این موضوع توجه به این سبک را بسیار حائز اهمیت کرده است.

برخورداری،‌سطح این رقابت‌ها را بسیار خوب دانست و ادامه داد: قم ازجمله استان‌های برتر این سبک است به‌گونه‌ای که این استان همواره عنوان قهرمانی این سبک را به خود اختصاص داده است.

هم‌اکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کاراته‌کار آقا و یک هزار بانوی کاراته‌کار در قم وجود دارد و هرساله حدود ۹۰ درصد مدال‌های بین‌المللی این استان توسط کاراته‌کاران کسب می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfxjdc.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما