يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80451
منبع : خبرگزاری فارس

اراضی با طی مراحل قانونی به طرح‌های گردشگری واگذار شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: به سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اهمیت می‌دهیم، اما باید روندهای قانونی برای اعطای اراضی به طرح‌های گردشگری در قم طی شود.
اراضی با طی مراحل قانونی به طرح‌های گردشگری واگذار شود
اراضی با طی مراحل قانونی به طرح‌های گردشگری واگذار شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به معیار ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: یکی از معیارهای ارزیابی، استفاده دستگاه‌ها از ردیف‌های متفرقه در بودجه سالیانه کشور است تا بدانیم دستگاه‌های اجرایی به چه اندازه از فرصت‌های پیش آمده استفاده کردند.

وی ادامه داد: برای دریافت سهم استان قم در زمینه آب متناسب با ظرفیت‌های این استان تلاش می‌کنیم.

استاندار قم افزود: باید درخواست‌ها پیش از طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کارشناسی شوند و دستگاه‌ها  نظرات کارشناسی خود را ارائه بدهند، در شورا صرفا تصمیم گیری صورت می‌گیرد.

سرمست با اشاره به اولویت استان قم اظهار کرد: به سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اهمیت می‌دهیم، اما باید روندهای قانونی برای اعطای اراضی به طرح‌های گردشگری در قم طی شود، نباید طرح‌ها در این زمینه ناقص باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان قم برای توسعه استان باید از ظرفیت نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، البته خود دستگاه‌های اجرایی هم باید در راستای وظایف ذاتی خود پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzkn6.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما