يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80453
منبع : خبرگزاری فارس

صنعت سنگ در قم مدرن می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای به روز کردن ماشین آلات در کارخانه‌های سنگ‌بری استان تلاش می‌کنیم.
صنعت سنگ در قم مدرن می‌شود
صنعت سنگ در قم مدرن می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به صنعت سنگ استان قم اظهار کرد: 270 واحد سنگ‌بری در قم داریم و این صنعت کمترین نیاز به آب را دارد و واحدهای سنگ‌بری جزو واحدهای آلاینده به شمار نمی‌روند، ضایعات واحدهای سنگ‌بری ارزشمند است.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد خوشه سنگ در قم هستیم و برای به روز کردن ماشین آلات در کارخانه‌های سنگ بری استان تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بحث شعاع 120 کیلومتری تهران مانع از سرمایه گذاری در بخش‌هایی از استان قم شده است، در حالی که در نزدیکی شهر تهران شاهد ادامه سرمایه گذاری هستیم.


وجود ظرفیت استفاده از اوراق تسویه در قم

محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به ظرفیت اوراق تسویه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان و شرکت‌های دولتی می‌توانند مطالبات پیمانکاران را با اوراق تسویه پرداخت کنند، این اوراق برای تسویه بدهی‌های بانکی و مالیاتی پیمانکاران است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید برای استفاده از ردیف‌های متفرقه در بودجه سال جاری کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtxeo.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما